Kuinka monta kertaa syöt päivässä?
Vai oletko sellainen napostelija että kysymykseen on mahdoton vastata?
Kommentit (11)
napostelu on yleensä pala tai pari suklaata tai hiukan juustoa leffaa katsellessa.
Aamulla mustaa kahvia, vähän myöhemmin aamupala, alkuiltapäivästä lounas ja vähän illemmalla iltatee. Välipaloja en syö, joskus jäätelö tms. iltapäivällä.
Lounaan ja iltapalan, joskus kaksi iltapalaa (voi olla lämmin ateriakin).
Aamulla töissä kupin teetä niin sillä jaksan lounaaseen saakka.
Aina ei mene edes yhtä lämmintä ruokaa päivässä.
tänään oolen esim syönyt aamisen ( pitti &pieni suklaavanukas), välipaaa töissä (4 palaa suklaata),töiden jälkeen söin kotona yhden 100g levyn pähkinäsuklaata ja yhden batteryn.
Elän epäterveellisesti, kyllä.
Vai sairasteletko usein? Miten vatsasi toimii?
Arkisin en yleensä ehdi syödä aamupalaa, viikonloppuisin syön. Yleensä siis syön ekan kerran lounas aikaan pari leipää. Sitten lämpimän ruuan iltapäivällä ja illalla suklaata tai jäätelöä.
Aika lähellä napostelijaa. Tänäänkin ensin melonia, myöhemmim banaani, sitten lounas. Iltapäivällä välipalana omenaa, luumua, omenakakkua. Välissä taisi mennä joku pieni suklaapatukka. Ja illalla ruokaa ym.
Mulla on keskivertoa parempi vastustuskyky vaikka epäterveellisesti olen elänyt suuren osan nuoruudestani, viimeset 3-4 vuotta :/
Oon siis 20v.
Sairastan normiflunssan ehkä 3 kertaa vuodessa, josta ehkä kerran on yleensä kuumetta, muuten vaan nuha.
Muita vaivoja ei ole ollut.
Vatsa tosin on ajoittain sekasin, etenkin jos kovin paljon esim energiajuomia joskus litkii. kai se ei kofeiinia niin hyvin kestä.
Mulla on keskivertoa parempi vastustuskyky vaikka epäterveellisesti olen elänyt suuren osan nuoruudestani, viimeset 3-4 vuotta :/ Oon siis 20v. Sairastan normiflunssan ehkä 3 kertaa vuodessa, josta ehkä kerran on yleensä kuumetta, muuten vaan nuha. Muita vaivoja ei ole ollut. Vatsa tosin on ajoittain sekasin, etenkin jos kovin paljon esim energiajuomia joskus litkii. kai se ei kofeiinia niin hyvin kestä.
tämä siis vastauksena ysin kysymykseen.
Jos aikainen aamu niin syön aamupalan, myöhäisen lounaan ja illallisen.
Jos saa nukkua pitkään syön vain lounaan ja illallisen.
Ketoosi on ihana asia.
tänään oolen esim syönyt aamisen ( pitti &pieni suklaavanukas), välipaaa töissä (4 palaa suklaata),töiden jälkeen söin kotona yhden 100g levyn pähkinäsuklaata ja yhden batteryn.
Elän epäterveellisesti, kyllä.