Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Monenko munan kakun teen 25-30 henkilölle?
Kommentit (2)
ja millaiset täytteet kakkuun tulee.
Meillä on lasten synttäreillä yleensä reilut 20 henkeä, ja kuuden munan täytekakku on riittänyt. Alkuaikoina tein kaksi, nykyään en enää viitsi. Täytekakun lisäksi teen pari muuta kakkua tai piirakkaa (esim. juustokakun, omenapiirakkaa), ja tarjoan lisäksi keksejä ja vaikka muffinsseja.
Mutta jos tarjolla on pelkkää kakkua, tekisin vähintään kaksi kuuden munan kakkua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tekisin 12 - 15 munan kakun, riippuu kumpi kennokoko sattuisi kaupasta mukaan.