Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hyviä neuvolakokemuksia Helsingistä?

Vierailija
12.10.2011 |

Olisi mukavaa tietää, onko kenelläkään hyviä kokemuksia Helsingin neuvoloista, kun niin moni tuossa toisessa ketjussa parjaa?

Vai ootteko stadilaiset niin vaativia asiakkaita? :)

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten valitettavasti siirtyi pois meidän terveysasemalta :(

Vierailija
82/99 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hänessä on jotakin juttuja myös joista en ole niin tykännyt ja synnytyksen jälkeen hormonihuuruissani vähän loukkaannuinkin hänen sanomisistaan kotikäynnillä. Tuolloinkin hän kuitenkin antoi hyvän ohjeen kun suositteli luopumaan rintakumista. Silloin se tuntui turhalta valitukselta kun imetyksen alku oli ollut hankalla. Luovuin kuitenkin rintakumista ja hyvin onnistui imetys ilman sitäkin niin jälkeenpäin olen ollut ihan tyytyväinen tästä kommentista.

Yleisesti ottaen olen ollut todella tyytyväinen neuvolan terveydenhoitajaan. Hän ei ole ihan nuori enää. Nuoruus ei sinänsä ole pahe mutta hänen kohdallaan näkyy rautainen ammattitaito ja laaja kokemus. Lisäksi terveydenhoitaja kunnioittaa erilaisia valintoja. Ei ole niin ekohippi kuin minä mutta hyväksyy kuitenkin valinnat. Mitä olen hiekkalaatikolla jutellut muiden äitien kanssa yleisesti ottaen tästä terveydenhoitajasta on pidetty ja hän on raskausaikana huomannut hyvin jos on ollut jotakin vakavaa, jonka vuoksi on ollut kiire päästä tutkimuksiin. Minunkin kohdalla kävi näin ja olen kiitollinen terveydenhoitajalle.

Meillä on mielestäni käynyt todella hyvä onni neuvolan kanssa kun neuvolan terveydenhoitaja on ollut kokoajan minulla ja lapsella sama ja lapsi on nyt jo yli kaksivuotias, monilla samalla terveysasemalla käyvillä terveydenhoitaja on vaihtunut vaikka miten monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta katselin ketjua tarkemmin ja huomasin, että moni on maininnut paikankin joten voin kai minäkin. Pihlajamäen neuvolasta ovat omat kokemukseni.

Vierailija
84/99 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Muita hyviä neuvoloita? Mietin, minne vaihtaisin...

Vierailija
85/99 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaas Viiskulmasta mukavaa terkkaria

Vierailija
86/99 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskulman Ulla.en muista sukunimeä,mutta vanhempi harmaatukkainen nainen.
Antoi mulle itseluottamusta ja tukea...ihan huippu! Toivottavasti Ulla näkis tän ketjun myös :)
Te jotka vielä käytte siellä niin vinkatkaas vähän

Vierailija
87/99 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskulman Leena on ihana ja kannustava tyyppi, myös ketjussa mainittu Ulla vaikutti perhevalmennuksen perusteella oikein mukavalta. Kiva kiireetön tunnelma! Jatkoimme Leenan asiakkaana vaikka asuinpaikka vaihtui. Terkut Viiskulmaan :)

Vierailija
88/99 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:36"]Mitä olette mieltä th-opiskelijoista neuvoloissa?
[/quote] Pakollisia. Toki jollain käynnillä toivoo, että saisi olla terkan kanssa kahden, mutta kyllä minua ja lapsiani saa opiskelija tutkia.

Vierailija
89/99 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia Töölön ja Viiskulman neuvolasta? Mietin, kumman valitsen!

Vierailija
90/99 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin neuvolan ihanalle Millalle iso suositus! 

Vierailija
91/99 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä hyviä kokemuksia neuvoloista. Aikaisemmin asuttiin Haagassa ja nyt Länsi-Pakilassa.

Vierailija
92/99 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölöstä ei mitään valittamista.

Vierailija
93/99 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän vaivaa kun huudellaan nimillä ja työpaikalla, että kuka on hyvä ja kuka ei.. että peukku ylös jos tahtoisit itse lukea oman etunimesi, sukunimen alkukirjaimen ja työpaikan ja nimettömän julkisen arvion oletko ihana vai kamala.. kehuja ei kai koskaan anneta liikaa mutta risuihin ois ainaki reilua laittaa oma nimi reilusti alle jos se on täällä pakko sanoa. Meidän neuvolatäti on kiva ja muistan kiittää häntä hyvästä työstä.

Vierailija
94/99 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakomäessä olo hurjan ihana neuvolan th, mutta muutettiin malmille eikä silloin vielä saanut päättää itse missä neuvolassa käy. Muuttui vasta pari kk myöhemmin, enkä sitten viitsinyt enää vaihdella takaisin päin. Meillä on kuitenkin malmilla sen verran ihana rouva th:na että vaikka ei nykyisin malmilla asutakaan enää niin jatkamme edelleen siellä käyntiä :) lapsillekin tuttu ja minun on helppo hänelle puhua ilot ja murheet. Meillä on ollut kyllä hyvä tuuri noiden kanssa, parilla ystävälläni kun taas ei ole niin hyvä tuuri ollut..

Vierailija
95/99 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi jäi eläkkeelle.

Vierailija
96/99 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään Helsingin neuvolassa ultraääntä käytössä? Entä onko missään yli 30-vuotiaita terveydenhoitajia/ kätilöitä neuvoloissa?

Vierailija
97/99 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään Helsingin neuvolassa ultraääntä käytössä? Entä onko missään yli 30-vuotiaita terveydenhoitajia/ kätilöitä neuvoloissa?

Ainakin Kalliossa on ultra. Lääkärineuvolassa ultrattiin syke. Puistolassa on ainakin yli 30-vuotias terveydenhoitaja, varmasti muuallakin, en ole kysynyt ikää.

Vierailija
98/99 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään Helsingin neuvolassa suomalaissyntyistä ja äidinkielenään suomea tai ruotsia puhuvaa lääkäriä?

Vierailija
99/99 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi