G: Hyviä neuvolakokemuksia Helsingistä?
Olisi mukavaa tietää, onko kenelläkään hyviä kokemuksia Helsingin neuvoloista, kun niin moni tuossa toisessa ketjussa parjaa?
Vai ootteko stadilaiset niin vaativia asiakkaita? :)
Kommentit (99)
Lännen ja etelän neuvolat? Kokemuksia?
Muuttamassa ollaan Vantaalta Helsinkiin.
Munkkiniemen neuvolassa on kivat tilat ja oma terkkarimme on tosi ystävällinen ja hyvä lasten kanssakin.
Herttoniemen neuvolasta on vain positiivisia kokemuksia minulla!
Mitä olette mieltä th-opiskelijoista neuvoloissa?
Hei, kaipaisin suosituksia myös! Missä neuvoloissa on ultraääni käytössä?
Olen käynyt monellakin hoitajalla ja vain hyviä kokemuksia. Tosi hyvä neuvola
Me onneksi asutaan täällä edelleen. Hyviä kokemuksia on myös Kallion ja Töölön neuvoloista.
Kyllä lähtee täältä kiito ja kumarrus.
Olisko kellään suosituksia Vallilan terkkareista? Kellä siellä kätilön koulutus?
eli olen aina saanut loistopalvelua ja neuvolan terkat ovat olleet asiantuntevia, ajan on saanut heti jne. KALLION terveysaseman neuvolassa.
Paljon riippuu kokemus toki omasta terkasta eli kuka sattuu olemaan se oma "neuvolantäti". Samassa kaupunginosassa asuva kaverini käy eri henkilöllä ja aina vaan valittaa, kuinka kamalan huonoa palvelua saa. Oma asennekin ehkä vaikuttaa :)
ennen oli ihana Riitta, nyt jo eläkkeellä. Siellä myös aivan mahtava Sinikka, upea neuvola kaiken kaikkiaan.
Niin kai te tiedätte, ettei neuvolan hoitajaa saa valita? Vaihtaa saa ja tk:n/ neuvolan voi valita muttei th:ta.
Kallion äitiysneuvolassa, vain yhdellä terkalla siellä myös kätilön koulutus. Nykyisinhän Helsingissä kaikki neuvolaterkat tekevät sekä äitiys- että lastenneuvolatyötä. Ja neuvolassa työskentelevällä pitää siis olla myös se th koulutus, pelkkä kätilökoulutus ei riitä. Vai tarkoititko, että äitiyspuolella oli kätilöopiskelijoita harjoittelemassa?
Minulla ihan ok th siellä. Kalliossa on pieniä asuntoja, neuvola on ääriään myöten täynnä esikoistaan odottavia ja vauvaikäisiä. Vanhempainvalmennukset oli ihan massaluentoa. Tämä ei tietenkään ole siellä työskentelevien terkkojen syy.
Olen tietenkin utelias, kenen kanssa ei synkannut? Et varmaan halua antaa nimikirjaimia?
T: tyytyväinen asiakas
Niin äitiysneuvolassa kuin lastenneuvolasakin. Kiitokset Ulla, Minna ja Katja Kontulan terveysasemalta, olette ihania! :)
2 lasta, Koskelan neuvola ja Pihlajamäen neuvola!
Kiitos Suomi tästä palvelusta!
Muutenkin pääsee helposti lääkärille, soitto klo 8 ja lääkäriajan saa jo kymmeneksi.
Malmin neuvolasta onko kellään kokemuksia Merjasta? Jänskättää :)