Upea kroppa! KUVA!
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/10/12/article-2048150-0E56249400000…
Oih, tollasen kun saisi ilman tiukkaa dieettiä! Ihan mielettömän timmi!
Kommentit (9)
Siis vyötärön ja perseen ero pitää olla isompi, ei takapaksu. muuten tykkään kiinteästä ja lihaksikkaasta vartalosta.
En tiedä vaikuttaako housujen malli, mutta näyttäisi että sillä on lyhyet jalat ja pitkä selkä.
noin rasvattomasta kropasta. Itse haluaisin kyllä poikamaisemman vartalon, koska haluaisin käyttää herrainvaatteita, mutta en noin kuivaa. (Mulla on kapea vyötärö ja leveä lantio, joten miestenvaatteet ei oikein päälleni istu...)
Miehenä sanoisin että ei sytytä lainkaan. Naisella pitää olla muotoja, ja siinä vaiheessa kuin sixpäk ja hauiksen verisuonet näkyy niin hyi h#lvetti... Tämä tosin ei tarkoita sitä että muodot = läskimakkarat jotka pursuaa liian pienistä housuista vaan sellainen sileä, hieman pehmoinen ja kurvikas... ja B-C kupilla kiitos :) Onnekseni huomasin juuri kuvailleeni vaimoni.
ei oo paljon naishormoonia nähnytkään. :P
Ei kunnon vyötäröä, yläkroppa levenee kuin pojalla, liikaa lihaksia, kapeahko poikamainen lantio, reisilihaksista puhumattakaan.
Miljoona kertaa mielummin näyttäisin siltikin tuolle kuin sille mille nyt näytän.
tuollaista kroppaa EI saa ilman tiukkaa kuria ja treeniä.
NAISILLA poikamaisia (jopa miesmäisiä) vartaloita!
Tuohan näyttää ihan parikymppisen pojan kropalta.
Että ei upea minun mielestäni siinä mielessä, kuin itse ajattelen upean Naisen kropan olevan.