Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita, niin haluaisitko että lapsesi

Vierailija
12.10.2011 |

olisi normaalisti kehittynyt vai vaihtoehtoisesti normaalia hyvin paljon älykkäämpi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin on puolensa..

Normaali selviytyy tavallisesta elämästä tarpeeksi hyvin ja hänellä on laajat mahdollisuudet elämässä.

Tavallista älykkäämmällä on suuri lahja joskin se on todennäköisesti myös taakka sosiaalisesti.

En todellakaan tiedä kumpi. Mutta sen verran tiedän että kummankinlaisen kanssa osaisin asennoitua joten ei niinkään väliä minulle..

Vierailija
2/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ainakin pienenä lapsena. Liian nopea kehitys voi olla merkki autismista. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti. "Liian" älykkäillä ei ole helppoa tässä maailmassa ja korkea älykkyys ei useinkaan korreloi sosiaalisen viisauden kanssa.

Vierailija
4/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen lahjakkuus on 90% työtä ja sitä poikkeuksellisen lahjakkaat harvoin jaksaa tehdä...

Vierailija
5/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut vastaan mitä on tullut. 2 lapsista normaalia älykkäämpiä, yksi hyvin paljon älykkäämpi. On vaatinut meiltä vanhemmilta panostusta koulumaailmaan, ettei tylsisty. Ei mitään ongelmia ole aiheuttanut kuitekaan. Lapsi monella saralla erittäin lahjakas, mm sosiaalisesti, matemaattisesti, liikunnallisesti, kielellisesti.

Erittäin tyytyväinen olen lapsiini ja olen ylepä heistä.

Vierailija
6/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi