Olemme huumeperhe. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (47)
Jos oikeasti luulette tätä provoksi, niin sitten ette ole oikeaa subunistiä nähneetkään.. Minä tunsin subunistin, pystyi pysymään hetkittäin kuivilla mutta sitten oli taas helppo mennä a-klinikalle valittamaan ettei jaksa ilman subuja ja suht helposti resepti irtosi. Tälle kaverille ei käynyt hyvin, mutta ellei olisi itse kertonut ei kukaan olisi tiennyt subukoukusta. Tietysti laiha ja vähän hippimäisen näköinen oli, sellainen luonnonlapsi, mutta sellainen nyt voi olla ilman huumekoukkuakin.
Joten ottakaa asioista oikeasti ensin selvää ja lukekaa ap:n viestit kunnolla!
Käytin suonensisäisiä 12v. Nyt ollut ilman 13v. Uskon että pystytte ruokkimaan, ulkoiluttamaa, pukemaan ja nukuttamaan lapsen. Ongelma on siinä, että ette pysty olla lapsillenne henkisesti läsnä. Olette poissaolevia vaikka näennäisesti lapsen luona. Siitä aiheutuu lapselle todella pahoja ongelmia, kiintymyssuhde tulee häiriintymään. Lapset eivät tule saamaan tarvitsemaansa tukea.
Paljon olen nähnyt kaikenlaista, raskaana olevalta olen irrottanut ruiskun käsivarresta. Nähnyt kun pientä kannetaan ja toisessa kädessä roikkuu kiinni ruisku. Nähnyt kun lapset itkevät ja hakkaavat vessan ovea kkun vanhemmat sinne sulkeutuneet. Kuullut alipainosilta lapsilte että ruokaa ei ole koska kauppaan ehtii mennä kiinni kun sinne piti mennä jne.
Oletteko lastensuojelun kanssa tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole kenenkään narkkarin aloittama ketju. Narkit eivät käy netissä, koska heillä ei ole tietokonetta, koska se on jo aikoja sitten myyty. Narkkivanhempia ei lastensa kanssa puistoissa tai tapahtumissa näy. Narkille on tärkeintä vain ja ainoastaan seuraava piikki. On koettu. Nyt kuivilla 6 v.
Mut sinänsä hyvä, että joku näitä ketjuja aloittaa, tuleepahan keskustelua.
No johan on taas ihmeellisiä tekstejä sekä "käyttäjiltä" että "hoitavilta tahoilta". Ex-mieheni käytti subuja siinä kohtaa kun tapasimme, oli käyttänyt sitä ennen herskaa vuosikausia. Ei hän normaalitilassa ( ei sekaisin) näyttänyt juurikaan sen kummemmalta kuin muutkaan ihmiset. Ja tiedän monia erit. naisia, joista ei ikinä uskoisi päällepäin vuosien, jopa parin vuosikymmenen rankkaa huumeidenkäyttöä. Ei kaikki ole hampaattomia ja pukeudu rääsyihin.
Mäkin tulin raskaaksi tosi nopeasti tapaamisemme jälkeen, ja se oli miehelle tosi hyvä motivaattori päästä kaikesta eroon lopullisesti. Kokonaisuudessaan siinä meni n. kaksi vuotta, mutta sen jälkeen on ollut jo yli 10 vuotta täysin kuivilla. Eikä hänestä tällä hetkellä kukaan IKINÄ voisi uskoa menneisyyttään.
Eli ap:lle voimia ja terveiset: kokonaan lopettaminen ON mahdollista :)
ei todellakaan tunnista käyttäjää.kuin ehkä toinen käyttäjä..
itse 40v mies,naimisissa,1 lapsi 6v.
vak.työ ja vaimo.
olen käyttänyt subutexia n.vuoden(nokittamalla),eli nenän kautta.
työkaverit eivät voisi ikinä uskoa minusta moista.(joo,käytän joskus myös töissä).
annokseni ovat pieniä,juuri ja juuri "toimivia".
eli en halua ns.nuokkuja,vain hyvän ja rennon,jopa toimeliaan olon.
että näin.
Etkö lukenut viestejä yhtään? Ap kirjoitti, ettei ole käyttänyt mitään kun oli raskaana. En ole asiantuntija, mutta jos pärjää ilman niin miksi korvata?
Tunnen valitettavasti työssäkäyvän subunistin. Eivät ne kaikki todellakaan ole missään katuojassa ilman tietokoneita, kuten joku narkkari täällä kertoi. Hän tekee töitä, niin ei tarvitse varastaa saadakseen huumeita. Hänellä on myös kausia, jolloin lopettaa kunnes taas retkahtaa. Ei viitsi mennä hoitoon kun pelkää leimautumista.