Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkarin käyttö

Vierailija
12.10.2011 |

Käyttääkö muut pariskunnat liukkaria säännöllisesti yhdynnässä? Meillä käytetään paitsi jos ollaan niin spontaaneja, että aletaan sekstaamaan muualla kuin omassa makuuhuoneessa (tapahtuu harvoin). Naisena koen yhdynnän miellyttävämpänä kun on reilusti liukkautta heti alusta alkaen. Itse en kiihottuessani kostu riittävästi ellen ole "todella kiimaisella" tuulella :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö muut pariskunnat liukkaria säännöllisesti yhdynnässä? Meillä käytetään paitsi jos ollaan niin spontaaneja, että aletaan sekstaamaan muualla kuin omassa makuuhuoneessa (tapahtuu harvoin). Naisena koen yhdynnän miellyttävämpänä kun on reilusti liukkautta heti alusta alkaen. Itse en kiihottuessani kostu riittävästi ellen ole "todella kiimaisella" tuulella :)

Miten muuten tuo kostumisen ja kiihoittumisen korrelaatio? Oma parempi puoliskoni on tyyppiä joka aniharvoin kostuu kunnolla, oli lämmittelyt sitten minkälaiset tahansa. Sanoo että tuntuu hyvältä, saa orgasmit jne mutta kostumista ei merkittävästi tapahdu. Ja sitten tietenkin se perus liirumlaarum että "ei sussa oo mitään vikaa, mä oon vaan tällane". Ja koska olen mies niin tottakai tämä käy olemattomalle seksuaaliselle itsetunnolleni :-)

Vierailija
2/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten kostu vaikka haluja olisikin. Tällöin liukasteen käyttö on suotavaa - tosin mieheni on sitä vanhaa koulukuntaa, jonka mielestä naisen pitää kostua itsestään ja liukasteen käyttö on täten jonkinlainen tappio, ja siksipä hän ei mielellään suostu läträämään liukasteen kanssa vaikka minusta se olisi kiihottavaa, ja minä luonnollisesti kiusaannun kun en kostu...

Reippaasti vaan leikkimään liukasteilla, se voi rentouttaa naisen, joka mahdollisesti stressaa kostumattomuudestaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas vaimo kokee olonsa kiusaantuneeksi jos kostuu tai on "liian liukas" minä taas kiihotun juuri naisen kostumisesta enkä koe/tunne että nainen voisi olla "liian liukas".

minua ei sinällään aittaisi liukkarin käyttö tai en kokisi naisen kuivuutta henkilökohtaiseksi tappioksi ennemminkin liukkarilla leikkiminen osana esileikkiä olisi aivan tavattoman kiihottavaa...

Vierailija
4/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei todella ole itsestä kiva, kun tuntuu että olis kuin messuhalli. Mies vaan jaksaa kehua miten ihanaa on kun hän saa minut noin kostumaan....no en ole viitisnyt lannistaa, että olen muutenkin aika kostea tapaus, vaikka mies ei olis lähimaillakaan.

Mutta älkää siis kuivuutta murehtiko, sen saa liukkarilla hoidettua, mutta millä pulloharjalla me liian kosteat saamme itsemme kuivattua??

Vierailija
5/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei todella ole itsestä kiva, kun tuntuu että olis kuin messuhalli. Mies vaan jaksaa kehua miten ihanaa on kun hän saa minut noin kostumaan....no en ole viitisnyt lannistaa, että olen muutenkin aika kostea tapaus, vaikka mies ei olis lähimaillakaan.

Mutta älkää siis kuivuutta murehtiko, sen saa liukkarilla hoidettua, mutta millä pulloharjalla me liian kosteat saamme itsemme kuivattua??

Vierailija
6/6 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. 6., joka on myös 3. ja ikää 46v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä