Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen syntymätodistus?

Vierailija
12.10.2011 |

Tuolla veriryhmäketjussa joku kyseli onko ap nähnyt syntymätodistustaan. Eli mikä sellainen todistus on?

Ei mulla vaan ole itsestäni (-78) kuin vanha neuvolakortti, eikä sen puoleen lapsenikaan (-00) saanut synnäriltä mitään todistusta mukaansa. Neuvolakortin vain, ja sitten sellaisen taulukon jossa oli toisella puolella jalan kuva ja toisella punnitukset. Itse tilasin kyllä synnytyskertomuksen, että kyllä dokumenttia löytyy muttei syntymätodistusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halutessaan voi tilata virkatodistuksen missa nakyy tarvittavat tiedot eli syntymatiedot jne. Vaestorekisterista voit tilata kyseisen paperin. Muualla maailmassa on kaytossa syntymatodistuksia, mutta jostain syysta Suomessa ei ole.

Vierailija
2/3 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 08 ja 09 vuosina kummastakin lapsesta paperin :Ilmoitus syntymästä väestötieto- järjestelmään, jossa lapsen syntymästä tiedot, päivä, tyttö vai poika, kätilö, synnytyssairaala jne.. Ja paperi on kätilön allekirjoittama. Luultavasti se sama paperi lähetetään jonnekkin ja vanhemmat saa sen tavallaan muuten vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. meidän lapset on puoliksi brittejä ja se paperi tarvitaan esim. passihakemukseen.

Ja tosiaan siinä todistetaan, että tämä lapsi on tämän äidin synnyttämä, sotu-tasolla siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi