Mitä ostattejoululahjaksi 11-12 -vuotiaille pojille?
Lelujen aika on meillä mennyt ohi. Viime vuonna toiveet koskivat legoja, nyt ollaankin jo astuttu murrosikään enkä yhtään keksi mitä ostaa....
Kommentit (19)
viime vuonna sukulaislapsille erilaisia tietokirjoja. Toinen tytöistä hevos ihminen ja toinen koira ihminen, joten ostin heille aiheeseen liittyvät rotukirjat, olivat tosi onnellisia. Poika taas tykkää isänsä kanssa remppailla autoja sun muuta niin ostin autokirjan :D
Lisäksi myös jokaiselle pienen lahjakortin vaateliikkeeseen, tytö ainakin ilahtuivat :)
Hyvä pelikonekin on ja siihen pelejä riittävästi. Ei kovin paljoa pelaa. Oman tietokoneen haluaisi mutta ei sitä saa vielä. Aargh, vaikeaa....
jalkapallo, sulkapallosetti, jotain hänen harrastuksiin liittyvää.
meidän pojat on myös tykänneet esim. pelipaidoista ja suosikkipelaajansa julisteesta. Mites palapelit ja lauta- tai korttipelit?
Sen saa kyllä pyytää isältään/kummisedältään. Itse ajattelin jotakin linjalla kirjat, musiikki ja muut, ehkä joku DS-peli, pojan toiveita kuitenkin noudattaen.
12-vuotias toivoo kameraa ja toppatakkia. Tykkää lukee tosi paljon kirjoja, niitä myös oli listalla. Tykättäskö teillä jostain leffasta? Lahjakortti? Lautapeleistä meillä on ihan ykkössuosikki Scotland Yard ja Bohnanza. Noita pelejä on itekin tosi kiva pelata! Myös Skipbo on kiva.
lemmikki-lehden tilauksen, viime vuonna sai roope-sedän tilauksen. lisäksi lahjakortti eläinkauppaan. ostan yhden cd-levyn, mutta tänä vuonna ei pleikkapelejä eikä leffoja. viime vuonna sai taas niitä molempia. en osta pehmeitä paketteja, kun isovanhemmilta saa ne. jos tarvisi, niin luistimet tai urheiluvälineet olisi myös lahjalistalla. jonkun kirjan ostan vielä.
toivoo vielä legoja:) lisäksi ostamme yhteisen lautapelin, hyvän dvd:n, poika harrastaa lätkää joten jotain siihen liittyvää. Lahjakortin jolla voi ladata netistä musiikkia/pelejä iPodiin.
Vaatteita en osta periaattesta, kun ne saa heti aaton jälkeen alennuksesta.
pientä taulutelkkaria ja sen varmaan saakin. Toivelistalla paljon muutakin mutta nyt on selkeästi ensimmäinen joulu ettei lelut ja sälä enää kiinnosta vaan toivoo pelejä konsoleille, uutta kameraa, uutta kännykkää jne., näitä ei tosin ainakaan kaikkia saa :)
lahjojen suhteen. Ei toivo koskaan oikein mitään ja hänellä on jo paljon kaikkea isoa ja kallistakin. Varmaan menee aika paljon pelien, kirjojen ja sarjakuvien puoleen. Mä toivon todellakin, että hän keksii itse edes jotain toivottavaa, kun muilla sisaruksilla kuitenkin on pitkät listat.
Tykkää rock-/heavyhenkisistä vaatteitsa, ja skeittarimerkeistä tyyliin etnies ja DC. Vinkatkaapa tuolle tyylille sopivia nettikauppoja!
ap
Itse etsin lahjaa sukulaispojalle, en omalle, joten ihan tarkkaan en seuraa tuonikäisten kirjamaailmaa. Aiemmin on tykännyt Risto Räppääjistä tms., mutta nyt pitäis keksiä jotain isommille sopivaa.
Legopalikoista leopardikalsareihin.
http://www.huuto.net/kohteet/lego-8547-mindstorms-nxt-20---uusi/1943912…
Bongasin tällaisen ja olen kummipojalle miettinyt. Onko kokemuksia tällaisesta robotista, esim. onko liian vaikea tuon ikäiselle?
Tosin se olis pitänyt ostaa muutenkin, mutta nyt saa vähän kalliimman mitä muuten saisi.