Haluaisin kuluttaa rahaa mahdollisimman vähän, vinkkejä.
Kommentit (13)
En osaa (tai ole tarpeeksi yrittänyt), mutta jos haluaa tarjota monipuolista ravintoa niin miten ihmeessä se tehdään säästeliäästi? Hintaseurantaa olen tehnyt ja erot eivät ole suurensuuret. Eli antakaa vinkkejä te jotka osaatte ja tiedätte!!!
samoin netti- ja puhelinoperaattorit ja vakuutusyhtiö.
Osta vaatteet ja kaikki muut hankittavat tavarat mahdollisuuksien mukaan käytettynä ja tietysti mahdollisimman halvalla, pengo esim. kierrätyskeskuksen ilmaiskori.
Osta oranssin tarran ruokia ja muutenkin halvinta ja mahdollisimman vähän. Huolehdi, etteivät ruoat ehdi pilaantua jääkaappiisi vaan kaikki mikä on ostettu, tulee käytetyksi. Dyykkaa, hae leipäjonoista.
Saanko udella, miksi haluat säästää?
Tulonsiirroilla elelen, haluan päästä eroon osamaksukaupoista ja luottokorttiostoista.
aterioilla, en laita omaa joulua ollenkaan.
jos en itse jaksa laittaa ruokaa niin myö lähetään äitini luokse syömään :D säästää muuten huomattavan paljon!
Voithan lopettaa luottokortin käytön ja siirtyä vaikka Electroniin.
Eikä heitäkään tarvitse lahjavuoriin totuttaa.
jos en itse jaksa laittaa ruokaa niin myö lähetään äitini luokse syömään :D säästää muuten huomattavan paljon!
perusjuttuja, jauhoja, makaronia, yms. Pitänee hamstrata niitä koko ensi kevään tarpeiksi.
kaikki tuttusi ei ole hautausmailla. tai jos ovat käske ne sieltä pois että saat sinäkin ruokaa.
en vaan tiedä miten se onnistuu?