Työtön ystäväni on tuijottanut kolme päivää yleisurheilua televisiosta
Tokaisin hänelle, että kaikki se aika mitä hän on möllöttänyt sohvalla ruudun edessä urheilua seuraten on pois hänen työnhaustaan ja vain hakemalla pääsee töihin.
Kommentit (14)
Mikset itse palkkaa tai suosittele yritykseen missä työskentelet?
Miksi olet kurja kaveri?
Saakai sitä urheilua kahtoa vai kuvitteletko olevas parempi ihminen. Ei et ole olet vain luuseri joka vinkuu muitten tekemisistä
Onneksi on yksi välipäivä to 13.06, perjantaina alkavat jalkapallon em2024 ja sen perään Pariisin kesäolympialaiset. Anna kaverille riittävästi ruutuaikaa.
Kai työtönkin saa viikonloppua viettää? Vai onko se pelkästään ryäukkojen ja akkojen etuoikeus?
Onkin tosi urheilukesä, vaikka jääkiekon mm meni miten meni. En ole kesäkuussa vielä sälekaihtimia ehtinyt avata, kun on niin paljon urheilua. Telkkarin kanssa löhöily on halpa harrastus meille työttömille.
Meillä on ollut AINA urheilukisat telkkarissa. Laji kuin laji ja kisa kuin kisa. Niin lapsuudessa kuin nyt aikuisuudessakin. Ei ole ollut kiinni siitä, että onko joku töissä tai eikö ole.
No hyvä saa katsoa päivällä eikä yöllä ja vielä työtön. Minä katsoin mm. aikoinaan Losin kisoja 1984,siinä jäi yö unet vähiin kun finaalit piti katsoa yöllä ja seitsemäksi sitten töihin,aika oli raskasta,mutta näillä mentiin.
Olisit hyvillään että hänen aika menee urheilun seuraamiseen, voisi vaihtoehtoisesti olla 24/7 jossain vetämässä viinaa ja pillereitä.
Mutta eihän teille kiittämättömille riitä mikään. Ja vapaassa maassa kuka tahansa saa seurata urheilua tai katsoa tvtä silloin kun itse haluaa
Oleskelu yhteiskunnan aika on vihdoin ohi 🥳