Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastan heti fb:n uusimman villityksen

Vierailija
11.10.2011 |

Naiset jakelee taas sydämiä toisilleen seinälle miehiä huijatakseen.

Mautonta, koska minulta jo joku kysyi että onko sukulaiselleni sattunut jotain. Itsekin yhditän yksittäisen sydämen suruun tai vastaavaan tapahtumaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sydän minun seinälleni ( ilman mitää kommenttia) POJAT EI SAA TIETÄÄ!!! älä lähetä pojille.. minä teen sama jutun sinulle ja jos poika kysyy miksi sinulla on niin paljon sydämmiä seinälläsi se tarkoittaa että se tykkää susta ,lähetä tämä tytöille onlinessa .NYT MENNÄÄN TYTÖT

Vierailija
2/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teksti ainakin on selvästi lapsen kirjoittama.

Ei minun kavereideni keskuudessa tällainen ole levinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hankkisit vähän rakkautta elämääsi!

Vierailija
4/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä on muuten ärsyttävää katsella niitä tikapuita! ;)

Vierailija
5/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on nähnyt sitä aika monen seinällä viimeaikoina kun heille on sattunut läheisten poismenoja. Myös muutama vuosi sitten seinälläni kuhisi sydämiä kun lapseni kuoli.

Ja kyllä elämässäni on rakkautta. Mies ja lapsi.

Ja viesti minulle tuli yli 40 naiselta! Se siitä lasten jutusta.

Itsekään en näihin osallistu. Koska ovat mielestäni säännöstään lapsellisia.

ap

Vierailija
6/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lukihäiriöisen.. Joka tapauksessa en kyllä sydäntä yhdistäisi suruun tai kuolemaan. Se tarkoittaa minulle tunteiden jakamista, tukemista jne. Eli yhtä lailla voi sydän olla lauseissa: " Onneksi olkoon naimisiin menon johdosta! ?" ja " Otan osaa suruusi, olen aina tukenasi kun tarvitset.. ?"

Vierailija
7/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina olen itse nähnyt sen juuri nuissa tukemisviestiessä. Mutta usein kyllä myös ihan vain vaikka ikävää kuvaamaan tms.

ap

Tai sitten lukihäiriöisen.. Joka tapauksessa en kyllä sydäntä yhdistäisi suruun tai kuolemaan. Se tarkoittaa minulle tunteiden jakamista, tukemista jne. Eli yhtä lailla voi sydän olla lauseissa: " Onneksi olkoon naimisiin menon johdosta! ?" ja " Otan osaa suruusi, olen aina tukenasi kun tarvitset.. ?"

Vierailija
8/8 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä