Kokemuksia Teneriffa/ Los Gigantes!!!!!!!! Maaliskuulle olisi halpa matka tarjolla.....2 aik+ 2 lasta=1400€!!!!!!!
Kommentit (9)
olihan tässä ihan viikko sitten kanarialle matkoja 251 euroa 3 tähdne hotellissa ja nyt ei edes parhain äkkilähtöaika
Täällä on listattuna miten löytää halvimmat äkkilähdöt ja lennot
ks. http://halpamatka.blogspot.fi/
Ei tarvitse kiittää.
Los Gigantes oli ihan kiva, pikkumesta. Ylämäki, alamäki jne. Mutta ihan silleen idyllistä. Itse olisin kaivannut enemmän tekemistä... Lähinnä tenutettiin parvekkeella kaiket illat ja päivät altaalla. Kerran kävin meressä. Oli monena pvänä uimakielto meressä aallokon takia. Lapsiperheelle rauhallinen kohde... Enemmän oon tykänny muista teneriffan matkoista, americanos(?muistanko oikein, onko se teneriffalla?) ja puerto de la cruz oli kivoin. Rodoskin oli parempi kuin Gigantes. Oltii jouluaatto Gigantesissa ja kaikki raflat oli joko kiinni tai varattu täyteen. Söin sitte katkarapupitsan jouluateriaksi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 02:04"]
Los Gigantes oli ihan kiva, pikkumesta. Ylämäki, alamäki jne. Mutta ihan silleen idyllistä. Itse olisin kaivannut enemmän tekemistä... Lähinnä tenutettiin parvekkeella kaiket illat ja päivät altaalla. Kerran kävin meressä. Oli monena pvänä uimakielto meressä aallokon takia. Lapsiperheelle rauhallinen kohde... Enemmän oon tykänny muista teneriffan matkoista, americanos(?muistanko oikein, onko se teneriffalla?) ja puerto de la cruz oli kivoin. Rodoskin oli parempi kuin Gigantes. Oltii jouluaatto Gigantesissa ja kaikki raflat oli joko kiinni tai varattu täyteen. Söin sitte katkarapupitsan jouluateriaksi.
[/quote]
Kirjotin tôn kommentin ^^. Anteeks, en huomannu, että tää alottaja oli kysyny tätä KAHDEKSAN vuotta sitten...
Maaliskuussa saattaa olla vielä hieman viileää. Me on oltu Teneriffalla pääsiäisenä ja silloin sellainen +20 suomen kesäsää siellä.
Meillä 2 viikon matka maksaa 2100 euroa (2 aikuista ja puolihintainen lapsi).