Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, ällöttää kaveri ja sen vauva kun käyvät meillä..

Vierailija
11.10.2011 |

Vauva on hirveä kuolaamaan ja sen äiti ei voi niitä kuolia pyyhkiä pois mistään. Antaa vauvansa olla meidän sohvalla ja matolla ja leikkimatolla. Ja kuolata kaikkea minkä suuhunsa saa..

Eilenkin olivat taas kylässä ja eiköhän kuolannut joka paikan, aina joutuu kaikki lelut pesemään, leikkimaton olen muistanut nykyisin laittaa pois, ettei sitä ota...

Onko kellään muulla ollut samanlaista? Tiedän kyllä että vauvat kuolaavat (ei kaikki, omani eivät ole) mutta hyi kun ällöttää katsoa niitä kunnon kuola jälkiä joka paikassa :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä olet kyllä hieman hmmmm... erikoinen (nätisti sanottuna)

Kun kaverisi tulee, niin laita kaikki sellaiset tavarat pois, joihin ei saa koskea. Voi tietty tulla sulle yllätyksenä, mutta vauvat yleensä laittaa kaiken suuhunsa ja sitä kuolaa silloin tulee niihin tavaroihin.

Jos ne lojuu esillä siten, että vauva saa ne, niin kyllä silloin on oletusarvo, että vauva saa niihin koskea (ja kuolata). Ugh!

Vierailija
2/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA paksu, vihertävä räkä. En voi myöskään mitään näille ällötyksen tunteille...:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävällä on samanikäinen lapsi kuin mulla, ja muistan kun olivat lapset vauvoja, niin mua ällötti ihan yli kaiken aina kun tämä kyseinen ystävä tuli vauvan kanssa meille ja vauva just kuolasi kaiken. Mua ällötti tosin vain siksi, että tämä äiti putsasi vauvansa tutin omassa suussaan, jos tutti ulkona tippui maahan, ja syötti lapselleen sosetta ja itse nuoli välillä sitä lusikkaa. Hyi vit**! En todellakaan halua jonkun akan kuolaa oman lapseni suuhun! Ja en sitten antanut oman lapseni ikinä leikkiä niillä leluilla, millä toi toinen vauva ennen kuin olin pessyt ne. Ja toi äiti antoi lapsensa syödä mun lapseni pehmolelutkin! Hyi!!!! Mutta siitä mä sitten kyllä sanoinkin, että niitä ei saa antaa syötäväksi.

Vierailija
4/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki semmonen pois, kun toinen oma lapsi niitä raahaa koko ajan olohuoneeseen. Siinäkö sitten pitäis niitä viedä pois ja sanoa ettei niihin saa kuolata?

No, mutta siis pointtina tässä oli se kun kaverini ei voi näitä kuola jälkiä pyyhkiä pois mistään ikinä....

-ap

Vierailija
5/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä olet kyllä hieman hmmmm... erikoinen (nätisti sanottuna) Kun kaverisi tulee, niin laita kaikki sellaiset tavarat pois, joihin ei saa koskea. Voi tietty tulla sulle yllätyksenä, mutta vauvat yleensä laittaa kaiken suuhunsa ja sitä kuolaa silloin tulee niihin tavaroihin. Jos ne lojuu esillä siten, että vauva saa ne, niin kyllä silloin on oletusarvo, että vauva saa niihin koskea (ja kuolata). Ugh!

Miksei sille vauvalle oteta omia leluja mukaan kylään, joita saa kuolata?

Vierailija
6/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, kun äidit dumppaavat aina kakaransa syliini ja hymyilevät typerinä, että "tarttuukohan sulle kohta se vauvakuume". NO EI TODELLAKAAN TARTU TEIDÄN LAPSISTA MUUTA KUIN TILAISUUS POISTAA KOHTU ENNEN KUIN ANNAN PERIKSI JA VÄÄNNÄN ITSEKIN MAAILMAN VAIVOIKSI KUOLAAJAN!

Vierailija
7/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, kun äidit dumppaavat aina kakaransa syliini ja hymyilevät typerinä, että "tarttuukohan sulle kohta se vauvakuume". NO EI TODELLAKAAN TARTU TEIDÄN LAPSISTA MUUTA KUIN TILAISUUS POISTAA KOHTU ENNEN KUIN ANNAN PERIKSI JA VÄÄNNÄN ITSEKIN MAAILMAN VAIVOIKSI KUOLAAJAN!

Vierailija
8/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuolaa paljon. Tietysti otan kylään oman maton ja kasan leluja. Ei kukaan halua sohvalleen tai matoilleen vieraan lapsen kuolaa. Sen pitäisi olla ihan itsestään selvää.

Vierailija
9/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuommoisen asenteen aistii.

Vierailija
10/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana ja yrittää pyyhkiä suuta mahdollisimman paljon. Oon samaa mieltä, ällöä ja ihme ettei äidit voi kylässä käyttäytyä yhtään, ei kylässä olla täysin kuin kotona.

Vierailija
11/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua muutenkin vituttaa toisten vauvat sillon kun ne lykätään surutta mun syliin/hoidettaviksi, olettaen automaattisesti että mun pitäis olla jotenkn riemuissaan kun saan toisen kakkalingon vaivoikseni. Yäh.Vaikea edes sietää toisten pentuja, harmi kun sitä ei ole lupa ääneen sanoa ja mammat ei vaan tajua mitään vihjeitä.

Vierailija
12/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsensa. Se on siis niin paskanen ihminen että olla ja saattaa. Saattaa syöttää vauvalle sosetta olohuoneessa ja vauva tietenkin huitoo ja pärskii ympäriinsä. Vauva on likainen, koppa on paksun lian peitossa ja lisäks vielä lentää meidän matolle.

Maitopullojakin antaa valuttaa ties minne. Ite joutuu kokoajan vähän seurata ja nostella ylös pulloja.

Syöntienkin jälkeen ei edes kato että lapset pyyhkii suunsa. Ei muutakuin suoraan vaan leikkimään ja pyyhkimään nokkansa johonkin meidän sohvalle.

Tää nyt on yks pieni siivu heidä elämästään. voi sanoa että asuvat melkeimpä kaatopaikalla.

Vierailija
13/13 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ap, jos antaisit vauvan äidille harson tai pyyhkeen, ja sanoisit "että tällä voi pyyhkiä vauvaa ja jälkiä".

Kyllä itsekin arvostan sitä, että muilla on tilannetajua ja arvostusta toisen tavaroihin ja kotiin sen verran, että ei jätä sotkua. Vauva on tilanteeseen syytön. Monesti vaan emännät/isännät sanovat, että ei haittaa. Näin esim. jossain juhlissa, kun vauvaamme halutaan pitää sylissä ja olen sanonut, että vauva kyllä kuolaa ja vaatteet ovat vaarassa.

Ap:n tutun lapsi kyllä kasvaa nopeasti ja toivottavasti voitte olla kavereita tästä nykyisestä tilanteesta huolimatta.