Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei aikuiset voi tajuta että lapsiakin on erikokoisia?

Vierailija
11.10.2011 |

Ettei kaikki pullukka lapset ole syömällä pullukoita? Ja sitten nää läskikammoiset äidit pitää nälässä näitä laiheliineja,että varmasti mahtuu lindeksin housut jalkaan.

Kuulin kun eräs hoikka ekaluokkalainen tyttö sanoi peilin edessä ollessaan:"mä oon lihava"

Ne puheet kun tartuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin täällä kysyinkin asiallisesti, että mistä saisi kymmenen vuotiaalle pojalle reilumpia housuja..

Tuli kyllä aika ilkeää kommenttia, ja jopa lasta läskiksikin haukuttiin :(

Vierailija
2/5 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani jos noin kurjasti sanottiin, en tunne lastasi, joten en ota siihen kantaa, että onko vain roteva vaiko enemmän.

Ystävälläni on 2 erittäin ylipainoista lasta, joiden ongelmaa äiti kieltäytyy näkemästä. Lapsia kiusataan painon takia, ei saisi, mutta kun eivät jaksa harrastaa liikuntaa ollenkaan. Äidin rakkaus on siellä perheessä ruokaa, eli aina täysmaitoa, tosi tuhti aamupala, ruoka koulussa, tuhti välipala (esim lihapiirakka) ja sitten ruoka, aivan valtavia annoksia liikkumattomuuteen nähden ja iltapalalla (ja aamupalalla) kaakao ja jotain karjalanpiirakkaa lisukkeilla. Lähes joka päivä myös pullaa, karkkia, lettuja hillolla tms. Surettaa itseäni lasten puolesta kun tavallaan lapset pilataan tuolla tavalla. Kärsin itse aikuisena ylipainosta ja tuntuisi kauhealta, jos olisin kantanut tätä taakkaa jo lapsesta asti.

Mutta siis kysyit niistä vaatteista:

Auravalmiste, tekee tytöille ja pojille, c, d, e -mitoituksella

Malleja esim:

http://varttuvenny.webs.com/tietoatuotteistamme.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit laiheliineista, ja syytit, että äidit pitävät lapsiaan nälässä. Kyllä pulleiden lasten äitien pitäisi myös ymmärtää, että lapsia on erikokoisia.

T. itse ylipainoinen, yksi ylipainoinen lapsi, ja kaksi normaalipainoista

Vierailija
4/5 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erimallisia keskenään, vaikka kaikki ovat ihan selkeästi normaalipainoisia ja -pituisia ikäryhmänsä edsutajia. Vanhin poika on pitkä ja laiha eikä pikkuveljelle, joka on rotevampi, mene hänen vanhat farkut siinä vaiheessa, kun ne olisivat sopivan mittaisia.

Vierailija
5/5 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on todella isokokoinen. Ei lihava, mutta roteva ja kaikin puolin iso poika. On nyt 12v ja pituutta on 165cm ja painoa 60kg. Ja sanottakoon, että murrosikä on vasta alkamassa, eli kasvu on ollut tähän asti ihan tasaista.

Toinen lapsi on todella pieni ja hento tyttö. On nyt 8v ja pituutta on 121cm, painoa hieman alle 22kg. On aina kasvanut omaa alakäyräänsä.

Kolmas lapsemme on ikäisekseen lyhyt ja tanakka. On nyt 6v ja mitat 111cm & 23,5kg. On herkkusuu ja syö paljon tavallista ruokaa, mutta myös liikkuu paljon. Oli vielä taaperoikäisenä pikkuisen miinuksella painossa, mutta 3v jälkeen alkoi pulskistumaan. Neuvolan mukaan ei mitään syytä huoleen, kun tosiaan liikkuu niin paljon. Ja siis on tyttö.

Nuorin on 4-v poika, joka on myös sellainen pieni ja erittäin siro, kuten toiseksi vanhinkin. 4-v mitat olivat 96cm ja 15kg.

Ja kaikille on siis tarjolla samaa ruokaa, kaikilla on saman verran herkkuja jne.

Minä olen 169cm ja 71kg, mies 184cm ja 105kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän