Oikeastikko olette jonottaneet eiffel torniin
jopa koko päivän? tyhmiä ihmisiä on paljon, viimeksi naurettiin kun siellä käytiin :D
Kommentit (22)
jopa koko päivän? tyhmiä ihmisiä on paljon, viimeksi naurettiin kun siellä käytiin :D
No, tapansa kullakin.
pakkohan se sitten on odottaa. Urpoko oot kun et tätä tajua. Vai tarkoititko että on totaalisen urpoa yleensä mennä sinne torniin. No, siitä en lähde keskustelemaan, makuasioita. Yksi pitää tärkeänä tätä, toinen toista.
nim. Eiffelin kaukaa nähnyt
Pariisissa ja käytiin eiffelissä. Meillä on ns jonon ohi liput, jotka on tasan saman hintaiset kuin jonottamalla. Kun ottaa asioista etukäteen selvää, säästää aikaa. en ikinä itse jonota mihinkään vaan varaamme aina tuollaiset liput.
minun matkapäivät ei kulu jonoissa seisomiseen.ap
kirjoitat oikeastiko kahdella K.lla ja Eiffelin pienellä E:llä? Ihan joka kerta? Tyhmiä ihmisiä on paljon ... :D
kirjoitat oikeastiko kahdella K.lla ja Eiffelin pienellä E:llä? Ihan joka kerta? Tyhmiä ihmisiä on paljon ... :D
mutta ihan varmasti jonottaisin Eiffel-torniin. Onhan niin korkea torni jo näköalapaikkana lyömätön. Mä käyn matkoilla aina kaikissa mahdollisissa näkötorneissa ja korkeissa rakennuksissa katselemassa maisemia.
Ap, pienenä vinkkinä: opettele edes keskeisimmät oikeakielisyyssäännöt. Veikkaanpa, että aika moni ihminen vuorostaan naureskelee sulle, koska tekemällä noin alkeellisia virheitä annat itsestäsi aika tyhmän kuvan.
mutta ihan varmasti jonottaisin Eiffel-torniin. Onhan niin korkea torni jo näköalapaikkana lyömätön. Mä käyn matkoilla aina kaikissa mahdollisissa näkötorneissa ja korkeissa rakennuksissa katselemassa maisemia.
Ap, pienenä vinkkinä: opettele edes keskeisimmät oikeakielisyyssäännöt. Veikkaanpa, että aika moni ihminen vuorostaan naureskelee sulle, koska tekemällä noin alkeellisia virheitä annat itsestäsi aika tyhmän kuvan.
Niin että matkalle mennään mutta ei oteta asioista selvää.
no taas Joihinkin kalahti, huomaa että on aikamoisia taviksia. No kyllähän meillä töissäkin on ties millaisia juntteja, onneksi Itse olen ns. paremmissa töissä, jonottajat eivät taida olla
ap
kiipesin kirkontorniin (muistaakseni Notre Dame), jonne oli paljon lyhyempi jono - ja kivat maisemat. Se oli 1989, jolloin Eiffel-torni juhli 100-vuotisjuhlaansa.
no taas Joihinkin kalahti, huomaa että on aikamoisia taviksia. No kyllähän meillä töissäkin on ties millaisia juntteja, onneksi Itse olen ns. paremmissa töissä, jonottajat eivät taida olla
ap
niissä vaan varattiin aika milloin pääsi sisään. Ihan huipulle asti niillä ei pääse, mut sisällä se jono on jo aika lyhyt.
En ole ap, mutta myös mentiin jononohilipuilla sisään. Käytiin ostamassa edellisenä iltana liput, kun tultiin jokiristeilyltä seuraavalle aamulle, hyvin toimi.
Saa sinne noillakin lipuilla jonottaa, vaikka vähemmän aikaa.
Siis noita lippuja saa mm. netistä varattua, mutta samalla pitää sanoa, mihin aikaan minä päivänä sinne aikoo mennä. Sitten siellä on vielä hissijonot, ja niissä kyllä saa jonottaa lipuilla kuin lipuilla.
ihme että joku jaksaa feikata, Viesti numero 13 oli alku peräisen ap:n kirjoittama
-- alkuperäinen ap
kun keksittiin mennä sinne "tänään", oltiin ihan vaan muuten haahuilemassa ja todettiin, että vois tuollakin käydä. Hyvä että käytiin, seuraavana päivänä satoi vettä.
mutta en nyt sentään koko päivää, tuskin kukaan muukaan. Maailman suosituimpiin nähtävyyksiin nyt ei vaan pääse ilman jonottamista. Vähän kannattaa myös ottaa selvää mihin aikaan sinne ei ole kauheaa jonoa. Mennä vaikka ajoissa aamulla, niin hyvin pääsee.
P.S Mene seuraavaksi naureskelemaan Empire State Buldingiin jonottajia. Siellä sitä nauramista riittääkin. ;)
Olisi ollut varmaan 3h jonot. Ja oli vaan pidennetty viikonloppu aikaa kierrellä.
Toisen kerran kun käytiin Pariisissa, mentiin Eiffeliin. Illalla. Ei tarvinut jonottaa kuin parikymmentä minuuttia.
Minusta on kyllä paljon vaikuttavanpi kokemus istua Palais de Chaillotin päällä ja katsella tornia iltavalaistuksessa kuin olla itse tornissa.