Onko mulla ongelma??
Olent työtön. Toinen lapsista päiväkodissa ja toinen koulussa. Vedän päiväkännit joilla unohdan murheet ja toivon selviäväni että voin hakea toisen lapsen ennen neljää päiväkodista!!
On Mulla onegelma!! VOi helv. sentään.. jos en tätä tee niin masennun. Kumpi pahempi, masennus vai päiväkännit??
Kommentit (5)
Oikea tapa toimia on hakea apua terveydenhuollosta. Saatat tarvita katkaisuhoitoakin, jos on oltava päivittäin kännissä. Siis mars päivystykseen, ota vaikka joku tukihenkilö mukaan jos sellainen löytyy ja järjestä lapsille turvallinen paikka mahd. sairaalareissua silmällä pitäen. Esim. mummola.
elämäni. Tahdon nousta tästä mutta tuntuu jotenkin vaikealta kun olen jo 1.5-vuotta hakenut töitä mutta en ole saanut ja turrutan pahan oloni alkoholiin.
Huomenna teen toisin ja menen vaikka uimaan jos en muuta keksi!!!
KIITOS =)
Ja itse asiassa tiedän, mistä puhun, sillä olen itsekin vuosia sitten sortunut päivätissutteluun. Olin alakuloinen ja join ainoastaan ollakseni iloisempi ja huoleton. Kun laskuhumala alkoi, oli itsesyytökset ihan hirveitä :( Ja taas piti pian juoda uudestaan, jotta tulee parempi mieli.
Kun päätin, että nyt riittää ja olin viikon juomatta, huomasin perusoloni kohentuneeni selvästi. Sitten taas viikko ja viikko...ei liian radikaaleja suunnitelmia vaan päivä ja viikko kerrallaan.
Työttömyys on erittäin kurja juttu mutta yritä kääntää sekin voitoksi. Rupeat vaikka kohentamaan kuntoasi, lukemaan jne. Tee kaikkea sellaista, johon aikasi ei riitä, kun olet töissä. Kummasti positiivinen ajattelu tuo elämään niitä positiivisia asioita: joku kaunis päivä huomaat, että sinulla on töitä :)
Mene huomenna uimaan :)
ilmeisesti sama ihminen. Näin yritän tehdä.. Koen itseki syyllisyyttä iltaisin tästä päivätissuttelusta mutta se tuo ainoastaan ns. hyvää oloa. Tätä siis kestänyt vasta 2 päivää, mutta huomenna toimin toisin
Saisin jo siitä lisää virtaa jos toinen lapsista olisi kotona..
ja nyt luisumassa alkoholistiksi. Ja tiesitkö: mitä enemmän käytät alkoholia, sen masentuneempi olet selvinpäin (serotiinitasosi laskee alkoholin käytöstäsi johtune -> lisää masentuneisuutta).
Koita olla viikko juomatta ja katso helpottuuko perusolosi yhtään! Tsemppiä!