Lue keskustelun säännöt.
Joko-jo menisi katselemaan asuntoja?
11.10.2011 |
Kun joulukuun 1. päivä on aikaisin mahdollinen muuttopäivä niin eivät he vielä alkukuusta huolineet minua edes näyttöön :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla