Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ala pizzanpaistajaksi työtön?

Vierailija
11.10.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä löytyä syöjiäkin. Eli jos ei ole markkinoita pitsoille, turha ruveta yrittäjäksi.

Vierailija
2/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuota perhettä ja sukua, jotka saa aina töihin mihin kellonaikaan vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzapaistajan tai "yrittäjän" pitää myydä lettunsa pimeänä ja käyttää pimeää työvoimaa, en viitsi enää vanhoilla päivillä alkaa rikolliseksi ja toisekseen heillä on usein huume- yms kauppaa siinä sivutuotteena. No en kyllä ole edes työtön, mutta ajattelin kyllä irtisanoa itseni helmikuussa ja sitten olen, tosin lähden 3 kk:deksi lomalle ensin :)

Vierailija
4/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä löytyä syöjiäkin. Eli jos ei ole markkinoita pitsoille, turha ruveta yrittäjäksi.

Niitä on kuitenkin joka kulmalla. Eikö niille ole markkinoita?

Vierailija
5/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan mun kotikaupungissa.

Vierailija
6/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen työtön ei rupea mihinkään, missä pitäisi itse paiskia paljon hommia ja missä ei tienaa yli 3000 euroa kuukaudessa.

Pitsanpaistajat muiden palveluksessa ovat just noita ns. paskapalkalla työtä tekeviä, hyvä jos tonnin kuukaudessa saavat. Ei sillä summalla perhettä kukaan elätä.

Jos taas rupeaa itsenäiseksi yrittäjäksi, on oltava markkinat, alkupääoma ja tilat. Harvoin työttömillä on ensinnäkin varoja, osaamista ja haluakaan. Sitäpaitsi sillä palkalla, jota suomalainen työtön tahtoo työstään, pitsan hinnaksi tulisi vähintään 20 euroa kappale ja arvatkaas vaan, löytyykö syöjiä sillä hinnalla. :=)

Vierailija
7/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..harmaata taloutta niin löysivät kyllä haastateltavaksi paikkoja eri puolilta Suomea.

Vierailija
8/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..harmaata taloutta niin löysivät kyllä haastateltavaksi paikkoja eri puolilta Suomea.

Vierailija
9/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän niitä asiakkaita ja tiloja vaan riittäis kaikille..

Täällä on ainakin vieri vieressä noita pizzapaikkoja..että eipä taitais oikein kannattaa..

Vierailija
10/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on mt-ongelmia, jotkut vain pummeilee, joillekin ei sovi millään elämäntilanteeseen.

Eiköhän aika moni niistä pitsanpaistajistakin on ollut juurikin työtön ennen aloittamistaan..

Vierailija
11/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin vippaat rahat suvulta ja uskonveljiltä ympäri Eurooppaa. Sitten kun tajuat, ettei niitä paskalettuja kukaan täyspäinen osta ellet myy niitä pimeenä 4 eurolla niin pistät paikan tuleen, toki ensin nostat vähän vakuutusmaksuja jne. Sitten paikat tuleet ja hups, paloikin koko kerrostalo ja 100 kuollutta. Siitä se sitten lähtee.

Vierailija
12/12 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen rikki tosi helposti eikä paikat sitten ihan pian paranekaan. Olen aina ihmetellyt, miten muut tekevät tunteja päivässä tiettyjä asioita, kun itsellä paikat kipeytyvät pitkäksi aikaa paljon vähemmälläkin. En viitsi lähteä kokeilemaan, mikä paikka pizzanpaistossa hajoaa ja onko se hajalla lopullisesti vai paraneeko joskus.

Toisekseen jalkani eivät kestä seisoskelua ja luulen myös, että hienhajuni - dödöistä huolimatta - saattaisi karkottaa asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi