Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä aina mainostetaan, että mistä tahansa duunarihommastakin saa

Vierailija
11.10.2011 |

palkkaa 4000 euroa kuukaudessa. Esimerkki tuolla palkkaketjussa (sinä joka saat 3000-4000 euroa kk jne).

Kertokaapa te jotka tiedätte ihan konkreettisesti, mitä ovat kyseiset alat ja paljonko on tuntipalkka. Millainen vuorokierto? Saa laittaa työnantajan nimenkin jos haluaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaat 4000 kk

Vierailija
22/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään, että paljonko kuukausitulot, katson tilinauhasta loppusumman. Tällä hetkellä peruspalkkani on 2200 euroa. Mutta kuukauden loppusumma esimerkiksi syyskuussa oli n.3200 euroa. Ihan se välisummakin rahaa on.

t.lähäri

On kyllä enemmän poikkeus jos sairaanhoitaja saa 3000-4ooo€ palkkaa kuukaudessa. Ensinäkin palkaksi mielestäni lasketaan vain peruspalkka, lisät on korvausta epämiellyttävistä työajoista. Ja lisät on todella huonot hoitoalalla.

Minulla esim peruspalkka 2150 ja lisät n.200-400/kk ja ihan kolmivuorotyötä teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko lähäri missä olet töissä, tulisin mielelläni myös sinne jos ja kun saa noin hyvin palkkaa.

Vierailija
24/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisellä alalla, perusduunari haalareissaan.

Päivätyö, työajoissa paljon joustoa, ei ylitöitä.

Vierailija
25/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson kyllä pelkän päivävuoron isoksi plussaksi, sekä sen että viikonloppuna ei ole töitä.

En vaihtaisi mistään hinnasta töitäni vuorotyöhön.

Vierailija
26/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisellä alalla, perusduunari haalareissaan. Päivätyö, työajoissa paljon joustoa, ei ylitöitä.

Vierailija
27/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni ihan normaali palkka. Se muuttuu vielä vuodenvaihteessa, koska saamme tällä hetkellä pienintä palkkaa muihin verrattuna ja se nousee jonkin verran, että pääsemme samoille peruspalkoille.

Peruspalkkaan kuuluu siis perus ja ikälisät ja henkilökohtainen lisä ja jotain muuta pientä lisää. Tähän sitten vuorolisät niin palkka on se, mikä on. Minun mielestä ihan normaali lähäripalkka ja hitusen alempikin, mitä yleinen linja on.

Kertoisitko lähäri missä olet töissä, tulisin mielelläni myös sinne jos ja kun saa noin hyvin palkkaa.

Vierailija
28/28 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen illanvirkku ja aamuntorkku, joten minulle sopii vuorotyö erittäin hyvin ja varsinkin yötyö. Huomattavasti enemmän vapaata, omaa aikaa ja aikaa olla perheen kanssa kuin päivätöissä ollessani.

Onneksi on mahdollisuus kaikkien valita (toivottavasti) mihin aikaan vuorokaudesta työnsä tekee.

katson kyllä pelkän päivävuoron isoksi plussaksi, sekä sen että viikonloppuna ei ole töitä.

En vaihtaisi mistään hinnasta töitäni vuorotyöhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan