Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttävä piirre miehessä: TV:n katseluun liittyen.

Vierailija
11.10.2011 |

Avaa aina heti telkkarin. Heti kun herää, heti kun tullaan kotiin jostain jne. Tekee kyllä hommia, mutta melkein aina saa pyytää ja muuten on telkkarin edessä. Onneksi harrastaa sentään jonkun verran liikuntaa...Mutta pointti on, että miks toi toosa pitää heti avata? Ei saa aamupalaa syödä ja aamuhommia tehdä rauhassa.

Ketä muuta ärsyttäisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa aina heti telkkarin. Heti kun herää, heti kun tullaan kotiin jostain jne. Tekee kyllä hommia, mutta melkein aina saa pyytää ja muuten on telkkarin edessä. Onneksi harrastaa sentään jonkun verran liikuntaa...Mutta pointti on, että miks toi toosa pitää heti avata? Ei saa aamupalaa syödä ja aamuhommia tehdä rauhassa.

Ketä muuta ärsyttäisi?

paljon tulee tunteja töllön ääressä hänellä. ap

Vierailija
2/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua oikeen ärsytä,jos rupee ärsyttämään niin sanon ,että voisko ton sulkea edes hetkeksi.Ja kaukosäätimessä on semmooonen nappi mitä voipi ihan itse painaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken ajan kotona olleessaan. Ja työttömänä se nukkui iltapäivään, avasi töllön ja tuijotti sitä kuulematta mitään muuta aamuyöhön. Söikin siinä telkun edessä.

Onneksi tajusin lempata sen ajoissa. Mutta syytän itseäni etten tehnyt sitä vielä aiemmin. Meni ihan hukkaan monta vuotta omasta elämästäni.

Vierailija
4/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies vaihtelee kanavia, kun haluaisin katsoa jotain, en ymmärrä sellaista kanavien lätkyttämistä, joko katsotaan jotain tai pannaan töllö kiinni!

Auttaisiko ap:n tilanteessa, jos ottaisi selville paljonko on virrankulutus tv:ssä, kun se on aina auki olettaen ettei teillä oli pieni energistä led-tv:tä?

Vierailija
5/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua oikeen ärsytä,jos rupee ärsyttämään niin sanon ,että voisko ton sulkea edes hetkeksi.Ja kaukosäätimessä on semmooonen nappi mitä voipi ihan itse painaa.

ap

Vierailija
6/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko ap:n tilanteessa, jos ottaisi selville paljonko on virrankulutus tv:ssä, kun se on aina auki olettaen ettei teillä oli pieni energistä led-tv:tä?

Mutta olisi hyvä, jos telkkarista näkisi miten paljon se on päivässä päällä, niin mies havahtuisi, kun muuten sanoo väittää, ettei edes paljoa ole...Eli ei itsekään tajua, miten paljon kuluttaa siinä aikaa...Eikä sekään ehkä ole tämän jutun pointti vaan se, että tuo toosa pitää avata HETI kun tulee jostain tai herää. Miks ei voi tehdä jotain muuta?

ap