Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko keelläkään ollut latinomiestä rakastajana?

Vierailija
11.10.2011 |

Millaista oli? Voiko mitään yleistävää sanoa?

Minulla on yksi latino kiikarissa ja en meinaa pysyä housuissani... :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

espanjalaisen miehen kanssa. Olihan se aika kuuma sängyssä, mutta muuten täysi kakara (tosin oli mua yhdeksän vuotta nuorempi).

Espanjalaiset eivät ole latinoita....vai ovatko suomalaiset saamelaisia?

Vierailija
22/41 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella oli tytöillä tanssinopettaja latinot. Sitten poliisi tuli ja vei opettajat tuomarin eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
24/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavistolla on. Kysy siltä.

Vierailija
25/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja hoitaa samalla myös aviomiehen virkaa.

Miten sitten kuvailisi miestä...veitsenterävä älyltään, perhe etusijalla, velvollisuuden- ja vastuuntuntoinen, antelias (esim. suuttuu jos annan "pikkusummia" opiskeleville sisaruksilleni ja viimeksi summa piti kaksinkertaistaa, että mies hyväksyi sen; ei halua olla "cheap" mitä tulee muiden auttamiseen), tilannekomiikan taju huippu (miehen kotimaassa yleensäkin viiltävän osuvaa, sarkastista huumoria, joka perustuu pitkälti sanaleikkeihin), konservatiivinen, korkeasti koulutettu (ei voisi kuvitellakaan olevansa esim. duunari), hyvätuloinen (tärkeää miehelle), kansainvälinen, välttelee huomion keskipisteenä olemista, kategorisoi ihmiset eri sosiaaliluokkiin ja sattumaa tai ei, ystäväpiiri koostuu samankaltaisista: siis kaikilla korkeakoulututkinnot, hyvä elintaso, kansainvälinen elämä, konservatiiviset arvot, puheenaiheet ja sähköpostit painottuu AINA politiikkaan, talouteen ja humanitaariseen työhön. <

Itse jaksoin tätä sosiaaliluokkahuumaa parikymmentä vuotta. Nykyään minulla on rakastava, 'luokaton' partneri. Hyvää jatkoa sinne erinomaisuuden häkkiin. Minä vapauduin.

Vierailija
26/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On brasilialainen. Oli kyllä todella kiihkeä suhde. 

Vierailija
27/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja oli? Siis onko vai oliko?

Koita päättää?

Vierailija
28/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja oli? Siis onko vai oliko?

Koita päättää?

On ollut ja oli kiihkeä. Koita harjoitella luetun ymmärtämistä.

Vierailija
29/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan ovat klassisia "pahoja poikia", seksissä dominoivia ja loistavia siinä. Jalat leviää itsekseen ja haluu naisena alle ja nauttii siel, toinen suojelee ja panee orkkuun uudestaan ja uudestaan. Ihania suuteleen ja kiihkoileen machosti. Kaikki muu on vähän niin ja näin. Talousasiat rempallaan, äiti yhä määräilee elämää, perinteiset sukupuoliroolit (plussaa seksissä muttei oikeastaan muuten). Keskustelu soljuu mutta eri mieltä vaikee olla. Tulee riitaa helposti. Tosin tää on totta myös suomalaisten, ainaki pohjalaisten kanssa.

Vierailija
30/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, vaan ei alkua pidemmälle, huonolla kun ei tee mitään. Etsivät elättäjä, yön. N 32v 

Vierailija
31/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana kokemus Marcellinon kanssa, miehekkäällä latinotavalla

Vierailija
32/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokemus vuosien takaa. Nuoren  kapealanteisen suklaasilmän kanssa vierähti turistimatkalla ilta ja yö. Kikkeli oli pitkä ja kapoinen ja sujahti vaivatta kakkoseenkin, jota mies innokkaasti pyyteli. Peppuseksistä annan kymmenen pistettä. Muuten touhu oli sellaista nuoren miehen uhoa ja sähläilyä. Kiva muisto jäi. N35

Vierailija
33/41 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikossa oli muutama, ei kovin kummoisia. Olis pitänyt etsiä parempia. N42

Vierailija
34/41 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ja oli ihanaa. Molemmat oltiin nuoria ja kiihkeitä. Poika oli vaihtarina ja itse olin kokematon ja hän vei minut täysin. Harrastimme seksiä koulussa ja koulun ulkopuolella kaiken aikaa. En ole kokenut parempaa nuolemista tähän päivään saakka ja ne yhdynnätkin olivat niin ihanan kiihkeitä.

Vierailija
35/41 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut ja oli ihanaa. Molemmat oltiin nuoria ja kiihkeitä. Poika oli vaihtarina ja itse olin kokematon ja hän vei minut täysin. Harrastimme seksiä koulussa ja koulun ulkopuolella kaiken aikaa. En ole kokenut parempaa nuolemista tähän päivään saakka ja ne yhdynnätkin olivat niin ihanan kiihkeitä.

Ootko varma ettet oo nähnyt unta?

Vierailija
36/41 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei toi vois olla tottakin. Ite muistan koulusta että latinovaihtaripojat oli kovia flirttailemaan ja pokaileen tyttöjä.

Vierailija
37/41 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

T. Pekka H.

Vierailija
38/41 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ympärileikkaamattomilla kuumien maiden miehillä lemua haisevat esinahkat?hyi.

Vierailija
39/41 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kokemus vuosien takaa. Nuoren  kapealanteisen suklaasilmän kanssa vierähti turistimatkalla ilta ja yö. Kikkeli oli pitkä ja kapoinen ja sujahti vaivatta kakkoseenkin, jota mies innokkaasti pyyteli. Peppuseksistä annan kymmenen pistettä. Muuten touhu oli sellaista nuoren miehen uhoa ja sähläilyä. Kiva muisto jäi. N35

Onko suolistovaivaa ? Pierettää? Happi loppuu? Mällit peräröörissä tekee tulehdusta ja löysä haavainen rööri, joko julkisella parsittu!? Vaipat?

Vierailija
40/41 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajatellaan, että nyt neuvotaan suomalaisia, niin ei sovi missään nimessä sellaiselle suomalaiselle naiselle, joka ei uskalla sanoa mielipiteitään ääneen tai joka saattaa ahdistua tai mennä seksuaalisessa tilanteessa lukkoon. Siis todella intensiivisiä ja voi varautua siihen, että on han normaalia, että koko yö pannaan, välillä voi vetää lyhyet unet ja sitten jatketaan, tai käydä huikopalalla.

Kulttuurieroja on, joten pitää olla valmis näkemään asiat myös toisen kulttuurin kautta eikä tulkita tilanteita suomalaisin silmin.