Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Britanniaa vaivaa

Vierailija
10.10.2011 |

Miksi tämmöisiä itseinhoisia lehtijuttuja kokoajan. Miksi briteissä ihmiset eivät saa juhlia rauhassa omassa maassaan?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2047430/Streets-shame-Nympho-Nu…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikonloppuna ihmettelimme bilettävän nuorison pukeutumista lomareissulla Oulussa. Sunnuntai aamuna satoi jopa lunta. Ei se kylmyys aamukolmelta ollut vähentänyt niitä minihameita taksijonoissa. Briteissä on sentään Halloween ja Guy Fawkes day lähestymässä. Meillä on vielä pitkä aika vappuun.

Vierailija
2/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Daily Mail nyt sitäpaitsi paheksuu ihan kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki kotimainen on perseestä ja ulkomaalainen hienoa.

Vierailija
4/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukikohan aloittaja tuota koko juttua ollenkaan? "Rauhassa juhliminen" ei minun mielestäni sisällä sitä, että iso joukko opiskelijoita jatkuvasti juo itsensä niin humalaan ettei pysy pystyssä, oksentelee kaduille ja joutuu ongelmiin. Itse asun ja opiskelen Britanniassa ja joudun kärsimään tästä jatkuvasti, koska asun opiskelija-asuntolassa. Joka ilta on bileilta.

Vierailija
5/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukikohan aloittaja tuota koko juttua ollenkaan? "Rauhassa juhliminen" ei minun mielestäni sisällä sitä, että iso joukko opiskelijoita jatkuvasti juo itsensä niin humalaan ettei pysy pystyssä, oksentelee kaduille ja joutuu ongelmiin. Itse asun ja opiskelen Britanniassa ja joudun kärsimään tästä jatkuvasti, koska asun opiskelija-asuntolassa. Joka ilta on bileilta.

Otsikoitu että häpeä. Mikä häpeä? Kenen pitää hävetä ja ketä

Vierailija
6/6 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikoitu että häpeä. Mikä häpeä? Kenen pitää hävetä ja ketä

Vissiin sitten olen jollain tavalla viallinen opiskelija kun kyllä minua ainakin hävettää tuollainen käytös. Sitten se, että Briteissä kun opiskelijatyttöset lähtevät viihteelle, on mekkojen/hameiden aina oltava niin pieniä kuin mahdollista. Ihan sama mikä lämpötila ulkona, niin pitää lähteä itsensä palelluttamaan ilman takkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi