Oottekste muut koskaan näin hassuja, vai mä vaan?
Esimerkkejä:
Tulen kotiini kerrostaloon. Taloyhtiön miehet ovat tekemässä jotain remppaa alaovella. Pääsen kyllä sisään hyvin, enkä ole mitenkään tielläkään, moikkaan remppamiehiä ja menen kotiini. Sitten sisällä huomaan täyden roskiksen ja olen jo viemässä sitä ulos, kunnes muistan remppamiehet enkä viitsikään taas mennä heidän ohitseen, vaan odottelen että ehtisivät lähteä ja pääsisin rauhassa roskikseni kanssa roskikselle.
---
Olen lenkillä. Kävelen, mutta ajattelen alkaa juoksemaan. Sitten huomaan että vastaan kävelee joku toinen lenkkeilijä, ja päätänkin pistää juoksuksi vasta sitten, kun tämä vastaantuleva on kävellyt ohitseni.
Tai olen lenkillä, ja kääntymässä jo takaisin, mutta kun huomaan jonkun olen suht lähellä minua vastaan tulemassa, en viitsikään tehdä äkkikäännöstä takaisinpäin hänen edessään, vaan kävelen vielä hieman, niin että hän on mennyt ohitseni, ja vasta jonkin ajan päästä käännyn takaisinpäin.
---
Olen kaupassa. Olen menossa ostosteni kanssa kassalle, kun huomaan jonkun hyvänpäiväntuttuni kassalla. Odottelen hyllyjen välissä lymyillen, että tämä hyvänpäiväntuttu ehtii mennä kassalta ja kaupasta ulos, ennenkuin itse menen kassalle, jottei tarvitse jäädä turisemaan.
jne.
(enkä edes ole mikään ihmispelkoinen erakko, ihan normaali sosiaalinen ihminen, mutta silti teen näin toisinaan)
Kommentit (13)
Kurkkaan kans aina ovisilmästä tai kuulostelen ettei rappiksessa ole ketään kenen kanssa pitäisi jutella.
Kurkkaan kans aina ovisilmästä tai kuulostelen ettei rappiksessa ole ketään kenen kanssa pitäisi jutella.
ap
Onpa kiva kuulla, että on myös muita samanlaisia ;) Mulla erityisesti tuo kauppa -kuvio. Saatan vaihtaa kiireesti suuntaa, jos näen jonkun tutun, kun en yksinkertaisesti jaksa turista joutavanpäiväisiä kuulumisia.
musta on yleensä kiva nähdä tuttuja ja rupatella
Lenkillä en myöskään voi hiljentää kävelyksi, jos joku tulee vastaan tai juoksee perässä.
"Kehtaan" hiljentää vasta, kun ketään ei ole ihan kohdalla...
Varsinkin tuo roskisjuttu osuu ja uppoaa.