Mikä ihmisiin on mennyt (läskiajatus)
Miten ihmeessä aikuiset naiset ajattelee hiukan pyöreäreisisitä ja -vartaloisista että hyi hitto mikä läski? Kun aika normaalin näköisestä naisesta linkitetään kuva ja kysytään onko normaali vai läski niin suurin osa, ainakin kuvaan nähden yllättävän suuri osa, huutaa kitariset suorana että LÄSKI!
Siis eiköhän läski tarkoita sellaista lähemmäs 100 kg:sta jolla oikeasti paikat roikkuu jne. Itse tiedän muutaman ehkä läheltä 80-90 kg naisen eikä niilläkään joka paikka roiku "läskisti" vaan on leveä lantio, isot tissit, isot reidet joista ylikilot tulevat.
Kummalisen helposti annetaan tuomio "läski". Taitaa kommentoijat saada itselleen vaan fiiliksen kohotusta.
Kommentit (5)
ymmärsit väärin. ei ketään tarvitse sillä loukata vaan tarkoitan että se raja normaalisti ylipainoisen suuntaan on siirtynyt niin alas. Tuntuu että kaikki yli luurangon ovat muita kuin normaaleja.
Ne on pikkasen kehityksessään jälkeenjääneitä, yksinkertaisia, pinnallisia tyhjäpäitä, joiden elämän pääsisältö on morkata muita, kun ovat itse epävarmoja itsestään. Koulukiusaajan pikkuisen vanhempi versio.
Ihan normaalijärkinen ihminen ei todellakaan hauku ketään jonkun ulkonäköseikan vuoksi. Säälittävää touhua, jota ei toivon mukaan kukaan ota tosissaan.
sinun mielestäsi vähän pyöreää ei saa huutaa LÄSKIksi, mutta reilusti pyöreää saa huutaa LÄSKIksi niin paljon kuin vaan sielu sietää (sillä nehän ovat ansainneet sen).
Vielä kun viitsit tarkentaa, että missä kohtaa tuossa ap:n viestissä nyt sitten kerrottiin, että reilusti pyöreää saa kutsua läskiksi, kun hän on sen ansainnut. Kannattaisi ehkä opetella ymmärtämään lukemansa, koska minä en ainakaan tuollaista löytänyt. Määritelmän toki siitä, mitä hänen mielestään on läski (ja määritelmä kyllä sinänsä ihan paikkansa pitävä) mutta ei missään kehotettu haukkumaan näitä oikeasti läskejä.
Mistä tietää, minkä ikäisiä täällä kirjoittelee, sillä ainakin henkinen kapasiteetti tuntuu olevan usean kirjoitistyylin perusteella hyvin heikko.
Suomalaiset aikuiset naiset ovat varmaankin suurelta osin pyöreähköjä, reiteviä ja perseviä. Mitä sitten?
Ainakin työterveyshuollossa on harvinaista, että mitataan naisen vyötärön ympärykseksi alle 80cm.
sinun mielestäsi vähän pyöreää ei saa huutaa LÄSKIksi, mutta reilusti pyöreää saa huutaa LÄSKIksi niin paljon kuin vaan sielu sietää (sillä nehän ovat ansainneet sen).