Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen, olen ihastunut mieheni kaveriin. ov

Vierailija
10.10.2011 |

Jo ensimmäisellä kerralla kun näin miehen, tuntui värinää alamahassa. Toisella kerralla tavatessamme vielä pahemmin. Olen ihan sekaisin, tekisi mieli laittaa facebookissa yksityisviestiä, on siellä kaveri, ja toivoa että tämä vastaa minulle jotain.

Apua.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi kertoa ja lukea ihastumisista ja saada muilta kommentteja: http://www.ihastunut.net/

Vierailija
2/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi muistaa että olet luultavasti yksiavioisessa suhteessa joten et voi alkaa virittelemään mitään miehesi kaverin kanssa. Et voi saada kaikkea mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ja menee pitkissä parisuhteissa, pääasia ettet tee mitään sen suhteen. Puolen vuoden kuluttua ajattelet asiaa jo eritavalla. Nauti ihastumisen tunteesta, mutta koita kanavoida se omaan mieheesi.

Vierailija
4/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anna palaa vaan...

Vierailija
5/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi muistaa että olet luultavasti yksiavioisessa suhteessa joten et voi alkaa virittelemään mitään miehesi kaverin kanssa. Et voi saada kaikkea mitä haluat.

En ole koskaan pettänyt miestäni, enkä edes haaveillut toisesta miehestä, takana 13 vuotta parisuhdetta. En ymmärrä mikä muhun on mennyt. Ei kaveri ole mitenkään "erikoinen", ihan tavallinen ulkonäöltään. Lisäksi on minua 8 vuotta nuorempi. Mikä hänessä saa pääni näin sekaisin?

ap

Vierailija
6/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anna palaa vaan...

kaverin kanssa. En vaikka haluaisinkin.

ap

Vierailija
7/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä turhia murehtimaan. Kerran täällä vain eletään.

Vierailija
8/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää -mieti nyt sitä miehes kaveria. Onko hiukan ahdistavaa kun kaverin "vanha eukko", melkein 10v vanhempi alkaa yhtäkkiä lähettelemään facebookissa jotain yksityisviestejä? Mitä se sulle vastais..?

Koita nyt aikuinen ihminen ryhdistäytyä ja keskittyä omaan liittoon. Tai sit jos on oma suhde niin heikossa jamassa, että yhden tapaamisen jälkeen mieli vipattaa toisen luo niin kannattais varmaan tehdä johtopäätöksiä.

Vierailija
9/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on monesti munansa vietävissä olevia. Ikäero tai kaveruus ei menoa hidasta jos on tahtoakseen. Sitä ei tiedäkään tahtooko koko naisen vai naisen parin yön suhteeseen. Mieti haluatko tuhota oman suhteen likaisen sivuvuhteen vuoksi?

Vierailija
10/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisiä.

Vierailija
11/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku voi ihastua miehensä kaveriin?

Vierailija
12/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtava häpeä ja kaveruus menny,jätkä nauraa sulle,tosin sitä ennen käy huvikseen naimassa sua muutaman keran..niiiin tuttua..mieti nyt idiootti vielä..!!

Vierailija
13/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo provo

Miten ihmeessä tämä on nolo provo?

Kyllä noin voi oikeasti käydä. Minullekin on käynyt niin, että olen jollain ihme tasolla ollut ihastunut mieheni (tai no oikeastaan yhteinen kaverihan tuo on) kaveriin jo monta vuotta. Meidän välillä on aina ollut jotain ihme sähköä, mutta toki tahoillamme seurustelut ovat aina sitten estäneet minkään toiminnan. Tai ainakin melkein...humalassa tullut joskus suudeltua ja välillä on oikeasti ollut itsehillintä kovilla ettei mitään muuta tapahtuisi.

Siis itselläni on tähän asti ollut niitä mitälie tunteita (en oikeastaan tiedä onko vain seksuaalista viehätystä, voi olla pelkästään vain sitäkin) mutta miehen ajatuksia en koskaan ole kysellyt. Mutta hän erosi tuossa taannoin ja noin vuotta sen jälkeen minä ja kylläpä aika nopeasti tuli tunnustamaan, että on aina tykännyt minusta.

Että saas nähdä...tuskin ikinä tulee mitään olemaan. :P

Vierailija
14/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosia ollut ihastunut ja pikemminkin ihastuminen vain voimistuu...Mutta olen naimisissa ja ei ole suunnitelmissa edetä asian suhteen.

tulee ja menee pitkissä parisuhteissa, pääasia ettet tee mitään sen suhteen. Puolen vuoden kuluttua ajattelet asiaa jo eritavalla. Nauti ihastumisen tunteesta, mutta koita kanavoida se omaan mieheesi.

Vierailija
15/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtava häpeä ja kaveruus menny,jätkä nauraa sulle,tosin sitä ennen käy huvikseen naimassa sua muutaman keran..niiiin tuttua..mieti nyt idiootti vielä..!!

En vaan kykene tekemään muuta kuin haaveilemaan ja toivomaan. Enkä oikeastaan edes tiedä mitä mä toivon. En varmaan uskaltaisi tehdä mitään, juuri yllä kirjoittamasi asian vuoksi. Välillä mietin että riittäisikö minulle tieto että mieskin on kiinnostunut minusta ja kun saisin vahvistuksen, voisin sanoa että joo, kiva, mutta kun mä oon varattu... Tai jos tunne olisi molemmin puolista ehkä en kykenisikään hillitsemään itseäni vaikka pyhästi niin itselleni lupaisinkin.

Vierailija
16/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänselvää, että suhde mieheesi vetelee viimeisiään, jos johonkin poikaseen ihastut. jos miehesi olisi sinulle tärkeä, niin ei kävisi. Eli go for it, laita kaverille viesti ja pyydä vaikka kahville. Muuten kadut lopun ikäsi. tai sitten vaan jätät miehesi ja alat etsiä uutta vapaana naisena. Mutta merkit ovat selvät: nykyinen suhteesi ei tule kestämään. Älä pitkitä sitä, mikä on ilmiselvästi jo ohi.

Vierailija
17/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on hyvä suhde, rakastan miestäni kovasti ja kai hänkin minua. Olenkin miettinyt onko nämä ruuhkavuodet (työ, lapset) tehneet elämästä liian arkea, harvoin pääsee parisuhdetta huoltamaan. Meillä riidellään hyvin harvoin, ajatellaan samalla tavalla asioista. Ei mene huonosti mutta kaikki on niin tasapaksua.

ap

Vierailija
18/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sita tuskaa jonka salasuhdeyritelmasi hanelle tuottaisi.. toivottavasti se miehesi kaveri on fiksumpi..

Vierailija
19/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kävisi niin että mies on pihkassa suhun ja valmis luopumaan kaveruudesta miehesi kanssa jonkun kuuman puuman takia, niin kymmenen vuoden ikäerolla bänät tulee joka tapauksessa ennenmin tai myöhemmin. Että vanhuutta sen tyypin kanssa on turha kuvitella viettävänsä, kuten myöskään nykyisen miehesi jos rupeat sivusuhteeseen miehen kaverin kanssa.

Vierailija
20/23 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään. Korkeintaan nautit ihastuksen tunteista ihan omassa päässäsi. Ihastuksia tulee ja menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä