Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smile away -hampaiden valkaisu huijausta!

Vierailija
10.10.2011 |

Mainostavat että kokeile 14 päivää ilmaiseksi.

Et voikaan erota tuosta palvelusta jos olet kokeillut tuotteita etkä ole tyytyväinen. Joudut silti olemaan asiakas 3 kuukautta.

14 päivän palautusoikeus koskee heidän mukaansa vain avaamattomia pakkauksia. Mitäköhän kokeilua se on? Että voi kokeilla miltä postipaketti tuntuu kädessä? Voi elämän kevät.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hölmö täytyy ihmisen olla, että menee edes haksahtamaan moiseen.

Siis että menee haksahtamaan hampaiden valkaisuunko? Olen aiemmin käyttänyt toisen yrityksen kotivalkaisua ja ollut tyytyväinen. Nyt vaan katselin että voisi olla aika kirkastaa väriä.

Vai tähän yritykseen? Itse "haksahdin" mainoksen perusteella. Onneksi sitten aloin saatuani sähköpostiin tilausvahvarin (jossa oli toimitusehdot ihmeen haalealla värillä englanniksi) tutkimaan asiaa. Sain onneksi tämän "tutustumistarjouksen" peruttua ennen kuin se postitettiin.

Vierailija
2/23 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinostais kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaappa ap mikä on se aiemmin käyttämäsi kotivalkaisu. Mua kiinostais kokeilla.

Sitä olen kokeillut. Itse asiassa mulle tulikin tänään sähköpostiin syyslomatarjous ko. firmasta.

Tämä ainakin itselläni todella valkaisi, tilasin sellaisen paketin missä oli kahdet eri muotit, kahta eri vahvuista geeliä, valkaisukynä ja ties mitä.

Vierailija
4/23 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän se mikään ilmainen ole kun postikuluja joudut maksaa 9,90€! Mikä ilmainen se sitten on?

Ja palautus ei suoraan onnistu kun pakettien palautusosoite on Tanskassa ja posti ei tunne asiakaspalautusta sinne eli itse joutuisit maksamaan n.17e siitä että saat peruutettua tuon "ilmaisen" lähetyksen.

kuluttajasuoja-asiamiehelle ajattelin seuraavaksi

Vierailija
5/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain eilen paketin hammastenvalkaisusta, vaikka en koskaan ko. firmasta ole edes kuullut. Sisällä, yllätys, lasku 9,90€ ja mahdollinen palautus Tanskaan! Joka maksaa n. 20€.

Kuluttaja-asiamies tutkii asiaa; laitoin sinne samantein viestin miten tämmönen on mahdollista

Vierailija
6/23 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi moiseen haksahtanut :( Löysin netissä kohdan jossa pystyi perumaan ja kas kummaa.. tasan kaksi vaihtoehtoa: Joko palauttaa alkuperäinen paketti takaisin tai sitten tilaus päättyy vasta 3kk jälkeen kun olet maksanut täydet hinnat!!! Että ottaa aivoon! :(

Vierailija
7/23 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako mistään kaupasta valkaisupaketteja ettei 

tarvi postimyynnistä tilata?

Vierailija
8/23 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut mitään pakettia vaikka tilannut mutta ihan hyvä jos se on kunnon kusetus firma!!!

Vierailija
9/23 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin tuotteissakin on niin vähän tehoja että korkeintaan jotain ihan tahroja hampaan pinnasta vähän poistaa mutta teho ei riitä syvemmältä värjäytyneen tai luonnostaan keltaisen hampaan valkaisemiseen. Mä tilasin aikoinaan valkoisethampaat.com :ista tehokkaimman paketin ja kyllä valkeni synnynnäisesti keltaisenrusehtavat hampaat tehokkaasti. Saa maksaakin postiennakolla eikä tule mitään ylimääräisiä sitoumuksia jatkotilauksiin.

Vierailija
10/23 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä koko paketin. Muotit ja geelit. Tuli kyllä kalliiksi, mutta on ainakin turvallista.

Vierailija
11/23 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo whiteworksin tuotteet toimivat aivan oikeasti, hampaista tulee ihan muutaman käytön jälkeen aivan valkeat.

Mutta...

Kyseessä on samanlainen toimintamekanismi jolla esimerkiksi hiukset blondataan. Vahingoittaa hampaita ja ei ole hyväksi pitkällä käytöllä, tuhoaa kiilteen.

Juhana Holmström

Hammaslääkäri Kokkolasta

Vierailija
12/23 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan noista nettikaupoista esim. whiteworks tilattua pelkän valkaisusetinkin ym ilman mitään sitoumuksiakin, kun kävin katsomassa. mielestäni hölmöt kyllä vaan haksahtavat noihin kestotilauksiin, ei ole taidettu pienenä opettaa että mikään ei ole ilmaista vaan kantsii tutustua ehtoihin:D vähänväliä putkahtaa kaikenmaailman sheivereitä sun muuta "ilmaiseksi" sivupalkin mainoksiin..

olen itse tehnyt kotivalkaisun pari kertaa ja toiminut kyllä hyvin! kävin joskus Cityklinikalla laservalkaisussa, mutta eipä siitä "täydellistä" tullut ts. jäi ienraja ihan keltaiseksi verrattuna muuhun hampaaseen ja sen eron häivytin koti menetelmällä. muutenkin odotin vähän enemmän tuollaisesta laservalkaisusta. alkuun tein useamman kerran peräkkäin kotivalkaisun, että sai tarpeeksi tehoa ja nyt teen silloin tällöin tuloksen ylläpitämiseksi. suosittelen malttia ja useamman toiston, mulla meni ainakin kaksi kertaa ennenkuin sain homman pelittämään niin että ei huuhtonut kuolalla aineita muottien välistä pois ym teknisiä ongelmia käyttäjästä johtuen:D

Vierailija
13/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisi pitänyt laittaa henkilötunnus jo näytepakkausta tilattaessa, totesin että tämä on taatusti kusestusta enkä sitten tilannutkaan.

Vierailija
14/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttajansuojaan!

Tuohan täysin älytöntä!

Vierailija
15/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tosiaan hymy hyytyä.

Vierailija
16/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanaa vaan kiertämään ettei tuollaiset yritykset pääse jatkamaan harhaanjohtavaa toimintaansa.

Vierailija
17/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee edes haksahtamaan moiseen.

Vierailija
18/23 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee edes haksahtamaan moiseen.

tulee testattua kaikkia ihmeaineita, jos siis luvataan rahat takaisin,jos ei ole tyytyväinen.

Mutta tuohan on täysin huijausta,jos tuotetta ei saakaan testata!

Vierailija
19/23 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä yksi joka haksahti siihen. Olen nyt pari tuntia yrittänyt peruuttaa jatkotilausta. Ei onnistu.:(

Vierailija
20/23 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna vituttaa tuommoset huijarit. Mulla vaan vielä törkeämpää on se ettei mulle ees tullu mitään aloitus pakkausta, suoraan vaan se kuukausipaketti, jossa onniteltiin kuinka olen jo mukavasti päässyt alkuun hampaiden vaalennuksessa. Ja vitun posket sanon minä. 54,90€ tulee sitten kk maksamaan tuo, mutta saavat oottaa maksua, pakkohan tuommosesta on tehä ilmoitus !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi