Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, syysloma Naantalin kylpylässä

Vierailija
10.10.2011 |

Pari yötä Deluxe tason huoneessa ja illallisvaraukset molemmille illoille tehty. Vain minä, mies ja tyttäremme, 7v.

Pidän Naantalin vanhasta, arvokkaasta tunnelmasta ja bonusta on tietysti todella hyvä, tasokas ruoka.

Odotan jo laatuaikaa perheen kesken, mies kun on yleinsä todella kiireinen töiden vuoksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teilä yleensä kotona paljonkin porukkaa, jos nyt saatte sitten olla ihan vaan oman pikkuruisen perheenne kesken?

siellä voi olla muutama muukin, idästä jopa.

Vierailija
2/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt vain sen ankean paikan respasta alaspäin vasemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuota täällä hehkutat niin ennustan että tuosta tulee täsyi katastrofi tuosta reissusta. Kannattaisi pitää vähän matalmapaa profiilia ehkä

Vierailija
4/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikinä enää en mene!

Lapsille ei mitään tarjolla, ravintolat surkeita - ja palvelu toooodella töykeää!

Vierailija
5/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ihan innoissaan ja luulee kaikkien vihertyvän kateudesta

Vierailija
6/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normia, että lomalla käydään jossain, nyt yhdistetään hotelli ja mökki. Älä nyt vedä herneitä nenuusi :)

me ollaan 2 yötä kylpylähotellissa ja 3 yötä omalla mökillä :) ohis

Itse en välitä hotellilomista. Me mennään omalle mökille lappiin koko viikoksi. Vaikka siellä laitettava ruokaa ja siivottava kuten kotona, niin silti on oma viehätyksensä. Ja mukava katsella tunturimaisemia ja kävellä eräpoluilla luonnon rauhassa.

oon enempi sulle "kateellinen" kuin ap:lle.

ei ole varaa mihinkään kivaan.

kun sulla menee paremmin? Toivottavasti et sentään oikeille tuttavillesi ole ihan tuon kaltainen.

Vierailija
7/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon kuuluu muutakin kuin järeä raaka lihaklöntti, joka lilluu rasvakastikkkeessa.

Kannattaisi katsoa, mitä asiakkaat oikeasti haluaa, eikä miettiä mikä on hianoa.

Kyllä minä ravintoloitsijana katsoisin peiliin, jos kylpylä on täynnä, mutta ravintola typötyhjä parhaaseen päivällisaikaa.

Vierailija
8/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin vielä samassa huoneessa nukkuu. Jättäkää se kotiin, jos haluatte nauttia oikeasta laatuajasta ilman ravintolaillallisella kitisevää tenavaa.

Vierailija
9/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää hymiöillä kuitata viesti toiselle kirjoittajalle, joka juuri kertoo, että on katelliinen, kahden tyypin lomista... vaikka lomat ja reissut ovatkin monelle ihan normia. Nenuun ei kyllä mitään näin herkästi mene. Kaltaisesi kiusaajat ovat tavallisia pk:sta lähtien ja se on surullista.

Vierailija
10/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä kateellisista. Olen ollut siellä muutamia kertoja, ikinä en ole pettynyt. Ihanaa lomaa!

Vierailija
11/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä hotellilomista. Me mennään omalle mökille lappiin koko viikoksi. Vaikka siellä laitettava ruokaa ja siivottava kuten kotona, niin silti on oma viehätyksensä.

Ja mukava katsella tunturimaisemia ja kävellä eräpoluilla luonnon rauhassa.

Vierailija
12/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tehty joku ravintolauudistus, joten koko se yläkerta on sellaista piperö-gourmet'ta.

Kun me käytiin siellä, koko kylpylä oli tyännä, mutta siellä yläkerran ravintolassa ei ollut ketään!

Kaikki jonottivat pikkuruiseen kellarikrouviin tai kantoivat kaupungilta Hese-pusseja huoneisiinsa...

5

Vierailija
13/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kurjaa kun on vain se yksi lämmin allas ja se onkin sitten tosi lämmin. Muut kylmiä. Ja sitten siinä lämpimässä altaassa pariskunnat kutee muiden nähden..uskomatonta mutta totta.

Mutta joo, ruoat on hyviä.

Vierailija
14/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siljaitsee portaista alaspäin. Vaan aina varannut pöydän De Soleilsta, jossa ruoka on ollut hyvää ja tuoretta.

Venakkoja on myös Naantalissa ollut tooosi vähän, jos vertaa pk-seutuun, jossa asumme. Enemmän päänvaivaa ovat aiheuttaneet suomenruotsalaiset vanhemmat tädit, jotka ovat katsoneet oikeudekseen paheksua lapsiperhettä.

Vierailija
15/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli seisova pöytä, ja Pikku Paviljonki, joka oli a la carte-ravintola. Kerran meillä oli miehen kanssa lahjakortti, joka sisälsi kolmen ruokalajin vapaavalintaisen illallisen, ja esim. pihvi oli aivan täydellisesti paistettu, kastike jumalaista jne. Olemme syöneet myös seisovassa pöydässä joulun välipäivinä lasten kanssa, ja todellakin lapsille maistui esim. lämpimänä ruokana ollut häränfilee, muistelevat sitä vieläkin yhtenä parhaista ravintolakäynneistämme.

Myös aamiaiset ovat mahtavia. Viimeisin kokemukseni on elokuun lopulta.

Vierailija
16/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä hotellilomista. Me mennään omalle mökille lappiin koko viikoksi. Vaikka siellä laitettava ruokaa ja siivottava kuten kotona, niin silti on oma viehätyksensä. Ja mukava katsella tunturimaisemia ja kävellä eräpoluilla luonnon rauhassa.

Vierailija
17/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellekään muulle ne eivät kyllä maistu.

Vierailija
18/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa mihinkään kivaan.

Vierailija
19/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suomenruotsalaisia tätejä!

sen täytyy olla jotain out of this world

Vierailija
20/25 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruhhahhaa, näin siinä sitten käy kun laitetaan hieno nimi ravintolalle, mistä saa jopa pihviä ja kastiketta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä