Ihanaa, syysloma Naantalin kylpylässä
Pari yötä Deluxe tason huoneessa ja illallisvaraukset molemmille illoille tehty. Vain minä, mies ja tyttäremme, 7v.
Pidän Naantalin vanhasta, arvokkaasta tunnelmasta ja bonusta on tietysti todella hyvä, tasokas ruoka.
Odotan jo laatuaikaa perheen kesken, mies kun on yleinsä todella kiireinen töiden vuoksi.
Kommentit (25)
Mutta kun koulusta ei ole lomaa kuin to-pe ja mies säästää koko lomansa talven Thaimaan matkaan, niin kaikkea ei voi saada.
Joten miniloma kylpylässä tuntuu luksukselta. Ja voittaa ehdottomasti risteilyt.
-ap-
Kellekään muulle ne eivät kyllä maistu.
ravintola-alalla ja siksi on kokemusta yhdestä sun toisesta ravintolasta sekä asiakkaana että työntekijänä.
Mutta tietenkään pihvit yms eivät maistu, jos on tottunut vain hesemättöön, pizzaraxiin ja kotona kalapuikkoihin ja makaronilooraan, sekin valmisruokaa, luonnollisestikin.
T.12
vielä thaimaan matkakin
mähän muutun tässä ihan hulkiksi
me ollaan 2 yötä kylpylähotellissa ja 3 yötä omalla mökillä :) ohis
Itse en välitä hotellilomista. Me mennään omalle mökille lappiin koko viikoksi. Vaikka siellä laitettava ruokaa ja siivottava kuten kotona, niin silti on oma viehätyksensä. Ja mukava katsella tunturimaisemia ja kävellä eräpoluilla luonnon rauhassa.
oon enempi sulle "kateellinen" kuin ap:lle.
ei ole varaa mihinkään kivaan.
kun sulla menee paremmin? Toivottavasti et sentään oikeille tuttavillesi ole ihan tuon kaltainen.
me ollaan 2 yötä kylpylähotellissa ja 3 yötä omalla mökillä :)
ohis