Ostaakohan kukaan (huutiksesta) 1000 palan palapelejä?
Tuolla olisi niitä vino pino. Itse en kerkeä tehdä tarkistaakseni onko kaikki palat tallessa, laskea voin.
Mutta onko järkee vai ei? Kippaanko roskiin vain?
Kommentit (10)
Jos et viitsi yrittää myydä, vie hyväntekeväisyyskirppikselle, Fida, Pelastusarmeija tai vastaava.
En osta paljon mitään huutiksesta, kirpparilta olen kyllä ostanut tänä vuonnakin useamman palapelin
Jos et viitsi yrittää myydä, vie hyväntekeväisyyskirppikselle, Fida, Pelastusarmeija tai vastaava.
En osta paljon mitään huutiksesta, kirpparilta olen kyllä ostanut tänä vuonnakin useamman palapelin
hyväntekeväisyyskirppikset vaatisivat autokyydin. Omaa autoa mulla ei ole enkä oikein bussissa pysty raahaamaan kymmeniä palapelejä... ap
kavereille tai laittaa tarjolle vaikka kerrostalon pyykituvan pöydälle, jos et siis myytyä saa.
(Voihan ne sinne kirpparillekin viedä pari kerrallaan, kun on käyntiä muutenkin vaikka samassa suunnassa. Pari palapeliä ei paljoa paina ja varmana löytyy sopiva kassikin, jos tahtoa on)
Muista laittaa sitten edes pahvinkeräykseen, jos pois heität-. Alytöntä kaatopaikan kuormitusta kyllä joillakin on vaikka nykypäivänä voi kierrättääkin, jos halua vaan löytyy ja ajatella jälkipolviakin. JOkainen voi vaikuttaa.
Auringonlaskuja ja taloja tms. rupusia, niin anna mennä, jos kuvat mageempia, niin laita myyntiin. Meikäläinenkin saattaisi ostaa...
ja jokunen taidekuvakin. En muistakaan ihan kaikkia minkälaisia. Taidan kokeilla sitä huutista nyt ensi hätään. Mitähän otan postikuluja..? ap
jos ne on vielä sellaista halpiskamaa. Mieti vähän, postimaksut ovat ainakin sen 7.5 e, eikä palapeli ole edes sen arvoinen uutena.
Eihän sun tarvi niitä fidaan tällä sekunnilla vielä, ei se kasa ole sun kotiinkaan päivässä tullut.
Vie työmatkalla aina 1 kerralla vaikka viikon välein.
Miten sä sitten viet ne postiin...?
eikä ollenkaan? SPR:n konttikirppis on mutta ihan eri suuntaan mihin mun työmatka, jonka muuten ajan fillarilla. Tuonne SPR:ään pitäisi mennä bussilla, on niin hankalassa paikassa normaaliin reittiini nähden. Ja posti on taas ruokakaupan vieressä, ei ongelmaa viedä sinne pakettia. ap
ankka-palapelejä. n. 10e hintaan, postilulut vaan on aika huikeet..että oikeesti saisi kaupasta uuden jo tuohon hintaan.
Kannattaa ehkä myydä isommissa erissä,ei yksittäin.
niitä sellaisia halpispalapelejä. Ne maksaa Tiimarissa uutena ehkä 1,50, joten ei niitä kannata kenenkään käytettynä ostaa, kun koskaan ei voi olla ihan varma, onko kaikki palat tallella vai ei.
1000 palan palapelit 1,50e? Itse kun ostan kaupasta niin maksan 15-20e (Ravensburger).
Jos haluat vaan eroon päästä niin laita huutikseen pakettina, alhainen lähtöhinta ja noutomahdollisuus. Ei tule ainakaan turhaa jätettä kaatopaikalle.
Auringonlaskuja ja taloja tms. rupusia, niin anna mennä, jos kuvat mageempia, niin laita myyntiin. Meikäläinenkin saattaisi ostaa...