Selittäkää mulle miksi Perankoski tippui?:((
Musta siitä on ihan hirveen helppo tykätä ihmisenä. Tanssitaito taas oli ainakin parempi Tammella tai Sarilla.
Kommentit (18)
Eikä sen tanssissa ollut yhtään tyyliä tai tunnetta. Oli erittäin selvästi huonoin tanssija.
Tiputuksessa laskettiin yhteen edellisen ohjelman ja tämän ohjelman pisteet ja otettiin huomioon katsojien äänet.
Tiputuksessa laskettiin yhteen edellisen ohjelman ja tämän ohjelman pisteet ja otettiin huomioon katsojien äänet.
Mutta en sitä, että Perankoskea ei olisi äänestetty. Vai onko se vaan niin ettei Kehä III:sen sisäpuolella äänestetä ja samalla Perankosken huumori ei pure maakunnissa?
Itse olisin äänestänyt sillä perusteella, kenen tanssista olisin pitänyt ja kuka olisi herättänyt minussa tunteita.
Olisin itsekin äänestänyt kaikkia muita ennen Perankoskea, Siiri Nordin oli minun toiseksi heikoimpani.
Itse olisin äänestänyt sillä perusteella, kenen tanssista olisin pitänyt ja kuka olisi herättänyt minussa tunteita.
Olisin itsekin äänestänyt kaikkia muita ennen Perankoskea, Siiri Nordin oli minun toiseksi heikoimpani.
..nyt niin hyvä oo, että se ihan kahteen kertaan olis kannattanut lähettää.
Perankoski oli mun ykkönen ja toisena Nordin. Osaahan se Toivola tanssia, mutta ei se tolla lähtötasollla kuuluisi koko kisaan ja sitä paitsi se ällöttää mua ihmisenä.
Mutta en sitä, että Perankoskea ei olisi äänestetty. Vai onko se vaan niin ettei Kehä III:sen sisäpuolella äänestetä ja samalla Perankosken huumori ei pure maakunnissa?
Ai se olikin huumorikisa, eikä tanssikisa? Perkkelees, kun sitä ei täällä maakunnissa älytty. Olishan me muuten noin naurettavaa esitystä äänestetty!
Ihmiset ei äänestä tanssitaitoa vaan yleisellä fiiliksellä. Esim mua ei hittoakaan kiinnosta Salkkareiden Jirin tanssitaidot. On niin syötävän ihana että haluan nähdä hänet jatkossa :)
Lähtökohdat hänellä kuitenkin erittäin hyvät: hyväkroppainen ja säteilevä nainen, mutta jotenkin ihan armottoman vetelää ja ponnetonta hänen esiintymisensä. Kehonhallinta todella heikkoa. Rintaranka, hartialinja ja kädet kertovat, ettei kokonaisvaltaista koordinaatiota vaativaa liikuntaa ole ikinä harrastettu. Pettymys kaikkiaan.
tai Nordin. Seuraavaksi voisin luopua Anneli Sarista, vaikka Markon tanssia onkin kiva katella. Satu ruotsalainen ei oikein sytytä, vaikka taitava onkin, mutta Jani Toivolaa, "Jiriä" ja Jukka Tammea haluaisin seurata mahd. pitkään.
ei ole oikein tunnettu täällä Puuttenperällä. Muut tanssijat olivat tuttuja.
halunnut katsella Rasimuksen veljeksiä pidempäänkin. Ihan sama kuka heidän parinaan on ja kuinka huonosti ne "tähdet" tanssii.
vahemman suosittu myos, tykkaan hanen tanssiparistaan (Jani Rasimus?) eniten noista ammattitanssijoista, valokuvissa on kummallisen nakoinen mutta livena tosi seksikas, ja se murre...
Varmaan he sitten putoavat seuraavaksi :(
Kun ihmisellä ei ole minkäänlaista rytmitajua, ei tanssimisesta vain tule mitään.
Sääli Jani Rasimusta, joka ei nähtävästi saa koskaan oppilaakseen ketään huippua.
tanssinsa oli eilen surkeinta. Näyttää kamalalta kun tanssii jiveä tuollaisilla ylikypsillä spagetti jaloilla. Ei mitään iskua, rytmiä, vipinää.. pelkkää pehmeää heiluntaa YÄK!
Toisekseen olen saanut hänestä vähän ylimielisen kuvan. Siis ei tämän kisan aikana. Nyt oli yllättävän mukava. Mutta lehtien haastatteluissa yms on ollut havaittavissa pientä itseriittoisuutta. Ällö muija. Kyseessä keski-ikäinen matami, mutta pukeutuu ja käyttäytyy kuin 25 v. Tai ainakin haluis olla. Ikäkriisi taitaa vaivata.
Joka ikistä muuta paria tuomarit kehuivat kilvan, Perankoskea sen sijaan moittivat yhteen ääneen.