Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle miksi Perankoski tippui?:((

Vierailija
09.10.2011 |

Musta siitä on ihan hirveen helppo tykätä ihmisenä. Tanssitaito taas oli ainakin parempi Tammella tai Sarilla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikistä muuta paria tuomarit kehuivat kilvan, Perankoskea sen sijaan moittivat yhteen ääneen.

Vierailija
2/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sen tanssissa ollut yhtään tyyliä tai tunnetta. Oli erittäin selvästi huonoin tanssija.

Tiputuksessa laskettiin yhteen edellisen ohjelman ja tämän ohjelman pisteet ja otettiin huomioon katsojien äänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputuksessa laskettiin yhteen edellisen ohjelman ja tämän ohjelman pisteet ja otettiin huomioon katsojien äänet.

Mutta en sitä, että Perankoskea ei olisi äänestetty. Vai onko se vaan niin ettei Kehä III:sen sisäpuolella äänestetä ja samalla Perankosken huumori ei pure maakunnissa?

Vierailija
4/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin äänestänyt sillä perusteella, kenen tanssista olisin pitänyt ja kuka olisi herättänyt minussa tunteita.

Olisin itsekin äänestänyt kaikkia muita ennen Perankoskea, Siiri Nordin oli minun toiseksi heikoimpani.

Vierailija
5/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin äänestänyt sillä perusteella, kenen tanssista olisin pitänyt ja kuka olisi herättänyt minussa tunteita.

Olisin itsekin äänestänyt kaikkia muita ennen Perankoskea, Siiri Nordin oli minun toiseksi heikoimpani.

Vierailija
6/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nyt niin hyvä oo, että se ihan kahteen kertaan olis kannattanut lähettää.

Vierailija
7/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä ei välittynyt yhtään glamouria eikä tanssimisen iloa.

Vierailija
8/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perankoski oli mun ykkönen ja toisena Nordin. Osaahan se Toivola tanssia, mutta ei se tolla lähtötasollla kuuluisi koko kisaan ja sitä paitsi se ällöttää mua ihmisenä.

Vierailija
9/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en sitä, että Perankoskea ei olisi äänestetty. Vai onko se vaan niin ettei Kehä III:sen sisäpuolella äänestetä ja samalla Perankosken huumori ei pure maakunnissa?

Ai se olikin huumorikisa, eikä tanssikisa? Perkkelees, kun sitä ei täällä maakunnissa älytty. Olishan me muuten noin naurettavaa esitystä äänestetty!

Vierailija
10/18 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei äänestä tanssitaitoa vaan yleisellä fiiliksellä. Esim mua ei hittoakaan kiinnosta Salkkareiden Jirin tanssitaidot. On niin syötävän ihana että haluan nähdä hänet jatkossa :)

Vierailija
11/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohdat hänellä kuitenkin erittäin hyvät: hyväkroppainen ja säteilevä nainen, mutta jotenkin ihan armottoman vetelää ja ponnetonta hänen esiintymisensä. Kehonhallinta todella heikkoa. Rintaranka, hartialinja ja kädet kertovat, ettei kokonaisvaltaista koordinaatiota vaativaa liikuntaa ole ikinä harrastettu. Pettymys kaikkiaan.

Vierailija
12/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Nordin. Seuraavaksi voisin luopua Anneli Sarista, vaikka Markon tanssia onkin kiva katella. Satu ruotsalainen ei oikein sytytä, vaikka taitava onkin, mutta Jani Toivolaa, "Jiriä" ja Jukka Tammea haluaisin seurata mahd. pitkään.

Vierailija
13/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikein tunnettu täällä Puuttenperällä. Muut tanssijat olivat tuttuja.

Vierailija
14/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut katsella Rasimuksen veljeksiä pidempäänkin. Ihan sama kuka heidän parinaan on ja kuinka huonosti ne "tähdet" tanssii.

Vierailija
15/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aivan yhtä hyvä kuin esim se jääkiekkoilija..

Vierailija
16/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahemman suosittu myos, tykkaan hanen tanssiparistaan (Jani Rasimus?) eniten noista ammattitanssijoista, valokuvissa on kummallisen nakoinen mutta livena tosi seksikas, ja se murre...

Varmaan he sitten putoavat seuraavaksi :(

Vierailija
17/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisellä ei ole minkäänlaista rytmitajua, ei tanssimisesta vain tule mitään.

Sääli Jani Rasimusta, joka ei nähtävästi saa koskaan oppilaakseen ketään huippua.

Vierailija
18/18 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssinsa oli eilen surkeinta. Näyttää kamalalta kun tanssii jiveä tuollaisilla ylikypsillä spagetti jaloilla. Ei mitään iskua, rytmiä, vipinää.. pelkkää pehmeää heiluntaa YÄK!

Toisekseen olen saanut hänestä vähän ylimielisen kuvan. Siis ei tämän kisan aikana. Nyt oli yllättävän mukava. Mutta lehtien haastatteluissa yms on ollut havaittavissa pientä itseriittoisuutta. Ällö muija. Kyseessä keski-ikäinen matami, mutta pukeutuu ja käyttäytyy kuin 25 v. Tai ainakin haluis olla. Ikäkriisi taitaa vaivata.