Ahdistaa! - kolmantena osapuolena pettämisessä
Menin tekemään jotain tosi typerää. Pokasin baarista miehen (tai hän pokasi minut, en ole aivan varma), jonka tunsin ennestään ja tiesin, että hänellä on vaimo ja pieni lapsi kotona. Meillä oli tosi ihanaa ja taisin mennä vähän ihastumaan kyseiseen mieheen ja samalla mietin koko ajan vain tätä vaimoa ja varsinkin tätä lasta. Tunnen molemmat hyvin ja tämä vaimo on vielä todella mukava. Tunteeni ovat todella ristiriitaiset ja ahdistaa. Saatte vapaasti haukkua minut pystyyn, ansaitsen sen.
Kommentit (13)
Pettäminenkin on valittevasti todella yleistä.
Moka on siis tehty nyt voit miettiä miten jatkat tästä.
Et ole valloittaja vaan halpahintainen lutkunlutkun.
Nro 2,
tiesitkö että itseäänkin voi pettää?
Ap, väärin teit tietysti, niin kuin tämä mieskin. Mieti tykönäsi oikea ratkaisu asiaan. Hyvä, että sinulla on omatunto olemassa.
Onko sinulla mies ja perhe?
Sinunhan ei tarvitse kantaa vastuu kuin omista tekemisistäsi omille läheisillesi. Jos joku mies on mennyt pettämään perhettään niin se ei ole sinun syy.
Ja jos noin paljon ahdistaa niin ajattelet vain että elämässä käy joskus näin ja jatkat kohti uusia asioita, ja unohdat koko jutun.
Sanoinhan, että menin ihastumaan mieheen, enkä saa häntä mielestäni. Ja niin, itse en pettänyt ketään, mutta kyllä minä tunnen itseni osasyylliseksi tapahtuneeseen, koska tiesin miehellä olevan vaimo ja lapsi ja olin itse ihan täysillä mukana tapahtuneessa.
Ap
Sellaiseen joka baarista pokaa naisia vaikka kotona on vaimo ja lapsi. Vaikuttaako luotettavalta mieheltä? Mitä hän sinulle lupasi?
Mirtä siis tapahtui?
mitä pettämisessä nyt yleensä tapahtuu. Ihan loppuun asti ei Luojan kiitos päästy.
Sellaiseen joka baarista pokaa naisia vaikka kotona on vaimo ja lapsi. Vaikuttaako luotettavalta mieheltä? Mitä hän sinulle lupasi?
kuin lähtiessäni, että nähdään. En tiedä, mikä siinä miehessä oli niin ihanaa, luulen, että olen salaa ollut ihastunut häneen jo aiemmin.
Ap
miten sulla menee nyt?
Tuo Lisää keskusteluja aiheesta -lista jonkun ketjun yhteydessä nosti tämän ketjun esiin. Haluaisin kuulla, mitkä on tunnelmat, kun tapahtuneesta on kulunut muutama kuukausi.
Olisko AP linjoilla ja halukas purkamaan tuntojaan?
niin kyllä sä minunkin mielestä petit sitäkin. Mua inhottaa tuollaiset moraalittomat ihmiset, jotka lähtee mukaan toisen perheen rikkomiseen. Jos kerran se mies oli moraaliton, niin miksi sinunkin piti olla ja osallistuit tuollaiseen?
petit. eri asia on muhinoida ukkomiehen kanssa tiedottomasti.
Onko sinulla mies ja perhe?
Sinunhan ei tarvitse kantaa vastuu kuin omista tekemisistäsi omille läheisillesi. Jos joku mies on mennyt pettämään perhettään niin se ei ole sinun syy.
Ja jos noin paljon ahdistaa niin ajattelet vain että elämässä käy joskus näin ja jatkat kohti uusia asioita, ja unohdat koko jutun.