Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi suhtautuisi (ja sinä itse) jos sulla olisi työ vain keikkaluontoista ja

Vierailija
09.10.2011 |

ei tietoa esim näin su-iltaisin siitä onko työtä 1 vai peräti 3-5pvälle vkolla?

Mulla/meillä tämä tilanne ja vaikka saan soviteltua niin kyllä tämä rassaa aikalailla psyykkisesti ja estää/jarruttelee kaiken suunnittelua ja hankkimista vaikka miten olisi jollekin ostokselle tarve, esim nyt ei ole huomiselle-ke lainkaan töitä tiedossa, to ja pe olen pienten koululaisteni kanssa kotona koska heillä syysloma.

Ei muuta kuin aamulla 07 soittelemaan keikkafirmalle että onko mitään ilmaantunut.

Tällä vkolla olin töissä ma-to ja sitä edellisenä ma-pe, sitä ennen 4kk täysin työtön.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai siis olla suhtautumatta? Sellasta monen elämä on.

Vierailija
2/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täsmälleen samassa tilanteessa. Lapsia kylläkin vain yksi. Elämä junnaa paikallaan. Asunnon ostoa olemme lykänneet jo kolme vuotta, kun ei ole mitään tietoa töistä päivää-kahta pitemmälle.

Taloudellisesti tämä ei kannata, työttömänä jäisi enemmän käteen. Ainoa, mikä motivoi tekemään keikkatyötä, on se, että jonakin päivänä saattaisin saada pitemmän pätkän tai jopa vakityön palkinnoksi tästä raatamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressaavaa. Tuota elämäni on ollut jo monta vuotta ja alan olla väsynyt.

Vierailija
4/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse keikkaa, kunnes löysin paikan jonne pääsin vakkariksi.

Kannattaa siis vähän miettiä minne keikkaa tekee! On paikkoja, joissa pitävät keikkalaisen aina keikkalaisena, mutta sitten on paikkoja, joihin työvoimatarve on oikeasti olemassa. Silloin hyvä keikkalainen pääsee nopeasti listoille. Ainakin hoitoalaan tämä pätee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän