Kuinka äkkiä pääsee hammaslääkäriin kun hampaasta lohkesi pala?
Kuinka kauan teidän kaupungissanne on mennyt tällaisessa tapauksessa? Hammas on kipeä,pala lohkesi tuonne ikenen sisälle asti
Kommentit (8)
Turussa ainakin pääsisi HammasNeoon seuraavana aamuna, koettu on. Eli jos siis nyt sunnuntai-iltana lohkeaisi, niin seuraavana aamuna. Jos arkena niin kahdeksaan asti sinne pääsee hätätapauksessa tosi hyvin.
Täytyy sitten varmaan vähän liioitella että sattuu kovasti,jospa pääsisi nopeammin..ap
Me asutaan hammaslääkärin vieressä. Yksityinen hl-asema.
särkypäivystykseen. Mulla ei säkenyt niin pääsin kolmen päivän päästä julkiselle. Se oli kylläkin yksityinen mutta kaupungin ostosopimuspaikkoja eli julkisen maksulla pääsin.
julkiselle, niin aikaa ei millään irronnut ja sain hoito-ohjeeksi paikata hampaan itse - eli mun piti hakea apteekista paikka-ainetta ja laittaa siitä sitten paikka... aikani turasin sen aineen kanssa ja sitten tilasin ajan yksityiseltä. Ajattelin silloin, että ei voi olla totta, mutta totta oli.
Helsingissä pääset heti päivystykseen jos särkee.
Aikaa varatessa ne yrittää kysyä kuinka kipeä hammas on ja selviäisitkö kivun kanssa (=ei kiireellinen tapaus jota ei tarvitse hoitaa samana päivänä). Sanot vaan että särkylääkkeet ei auta ja kipu on sietämätön niin pääset samana päivänä. Mikäli ajat ei ole jo menneet. Aloita särkypäivystykseen soittelu jos paria minuuttia ennen ja mielummin vaikka kahdella puhelimella niin tuplaat mahikset päästä läpi.
ja tämä helsingissä, en tiedä kauan olisi mennyt, otin ajan yksityiselle ja pääsin seuraavana päivänä