Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa kauniisti ystävälle, että jättäisi lastenteon väliin?

Vierailija
09.10.2011 |

Tilanne on se, että tämä lapseton kaveri on niin hemmetin väsynyt ja jaksamaton koko ajan, että homma hiertää jo hänen ja lähipiirin välejä. Myös minä olen alkanut kyllästymään tähän asiaan. Kaveri nukkuu 3h päikkärit ja kitisee illalla sitten puhelimeen sadatta kertaa, että kun ei väsytä. Ja aamulla tulee heti viestiä, kuinka meni yö huonosti, kun ei saanut nukuttua. valittaa että ei koskaan tavata, mutta kun hänelle tapaaminen sopii aikaisintaa illalla klo 20 paikkeilla, kun meillä on jo lasten iltatoimet menossa. MIten voi aikuinen ihminen olla nöin vetämätön? Kyllä se baareissa ym kissanristiäisissa jaksaa riekkua, mutta kaikki muu on ylivoimaista.

Ja nyt sitten suunnittelee, että jos tekisi pari lasta...huh. Kaverin mielestä mun ei esim. tarbitse aamulla herätä lasten kanssa,vana kyllähän ne jo itse pärjään: ovat eskarissa ja ekalla. Tällä asenteella ja tuolla väsymyksen määärällä olen sitä mieltä ettei kaverin todellakaan kannata ruveta mukeloita vääntmään. Voiko asian sano suoraan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ystävä ärsyttää sinua noin paljon, niin josko pitäisit suun supussa ja etsisit uusia ystäviä.

Vastaus kysymykseesi: Ei ole tapaa sanoa kauniisti ystävälle, että "susta ei ole vanhemmuuteen"

Vierailija
2/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin oikeasti väsyneeltä. Ehkä hän kokee elämänsä merkityksettömänä ja siksi väsyttävänä. Pari lasta voisi ihan oikeasti tehdä hänelle hyvää. Mutta kenpä sen varmasti tietäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ystävä ärsyttää sinua noin paljon, niin josko pitäisit suun supussa ja etsisit uusia ystäviä.

Vastaus kysymykseesi: Ei ole tapaa sanoa kauniisti ystävälle, että "susta ei ole vanhemmuuteen"

jo niin "isoja" niin olen sitten hyvä lapsenlikka hänen lapsilleen. Eli olettaa ilmeisesti että voi ne kärrätä meille aina kun pitää päästä nukkumaan päikkärit. Tää on jo aivan naurettavaa.

t.ap

Vierailija
4/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kuulunut ystäväpiiriini niin olisin kyllä jättänyt jonnekin "taka-alalle", enkä pitäisi yhteyttä.

Eikä ystävälle ole mitään keinoa kertoa ystävällisesti, ettei hänestä ole vanhemmaksi. Ei kertakaikkiaan.

Vierailija
5/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia opettaa..

Vierailija
6/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys; miksi te olette ystäviä?

Vierailija
7/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys; miksi te olette ystäviä?

kaveri muutti samalle paikkakunnalle pari vuotta sitten.

t.ap

Vierailija
8/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs kaveri joka itse on yökyöpeli ja on sekoittanut lastenkin rytmin vastaamaan omaansa. Ongelmia tulee päiväkodissa mutta eivät ne siellä käykään. Mietin että mitenkä sitten kun tenavat aloittaa koulun?

Vierailija
9/9 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle mitenkään. Älä arvostele toisten elämää. Mistä tiedät, että ''kaverisi'' eläisi samalla tavalla silloin, jos lapsia tulisi, elitkö sinä täysin samanlaisessa rytmissä ennen lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä