Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvola eka kertaa, miten suhtautuvat kun ko. isää en halua kuvioihin?

Vierailija
31.10.2011 |

Eli koska poikaystävän kanssa on nyt välit poikki, enkä halua (ainakaan vielä aikoihin) kertoa hänelle odottavani lasta, niin kuinka toimia kun neuvola ilmeisesti kyselee molempien sukusairauksia, elämäntapoja, veriryhmiä ym. ja nythän minulla ei ole niitä antaa ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he siihen sen kummemmin suhtaudu. Ja jos siellä täytät kaavakkeen, laita, mitä tiedät. Esim. omaa tai miehen veriryhmää sinun ei tarvitse tietää. Omasi testataan vielä kuitenkin verikokeen yhteydessä.

Vierailija
2/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vain, että isä ei ole yhtään kuvioissa mukana, joten en valitettavasti tiedä.

älä ala selitellä tai puolustella, kerrot vaan tuon mitä niiden tarvitsee tietää eikä sen enempää tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin josko kovinkin alkavat tenttaamaan ja paheksumaan, mutta tuskin olen ainoa jolla ns. isätön raskaus.

Muutenkin huolettaa tässä niin paljon kaikki koska ensimmäinen kerta, että neuvolasta haluaisin vain tukea jotta kaikki menee hyvin raskaudessa, en mitään miessuhteen puimista.

ap

Vierailija
4/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kertoa edes isän nimeä, ellet halua. Voit sanoa, että ette ole tekemisissä. Jos tiedät sen suvussa olevan jotain sairauksia, niin ne voit halutessasi kertoa ja nimen, jos haluat. Ei sillä ole mitään merkitystä, polttaako sun ex tupakkaa, jos ette kerran tekemisissä ole.

Saattaa riippua paljon th:sta, miten paljon se kyselee. Itse en kysele, jos ei äiti halua kertoa, mulle riittää se, jos sanoo, että ei ole tekemisissä. Jotkut kyselee tarkemmin. Tosin sulta kysellään tukiverkkoja, koska se on tärkeää, ettei jää ihan yksin vauvan kanssa.

Vierailija
5/5 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä saattavat tietysti kysellä, että oletko itse ok vaikka olet jäänyt yksin, vai suretko sitä jne.

Muuten he ovat kyllä kohdanneet muitakin yksin lasta odottavia - kyllä he osaavat olla hienotunteisia ja keskittyä äitiin ja raskauteen, eikä puuttuvaan isään.

Tsemppiä! Sain itse lapsen yksin melkein 14 v sitten ja hyvin menee sekä minulla että lapsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi