Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työvuoro 04.00-10.00 miten rytmität unen

Vierailija
09.10.2011 |

eli siis kannattaako illalla mennä nukkumaan 21.00 ja työvuoron päätteeksi nukkua muutama tunti vai miten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyseessä kun on noin hassut työajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hassua tuommosissa työajoissa susta on? Ootko koskaan kuullut ammateista nimeltä lehdenjakaja, tavarantoimittaja, siistijä, vartija jne?? listaa vois jatkaa vaikka kuinka.

Vierailija
4/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HähMitä hassua tuommosissa työajoissa susta on? Ootko koskaan kuullut ammateista nimeltä lehdenjakaja, tavarantoimittaja, siistijä, vartija jne?? listaa vois jatkaa vaikka kuinka.

Vierailija
5/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työskennellyt kolmessa noista ammateista ja jokaisessa oli vuoroja myös tuohon aikaan. Enkä sitä mitenkään kummallisena pitänyt.Kannattaa ottaa asioista selvää ennenko lähtee huuteleen :DD

Vierailija
6/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työskennellyt kolmessa noista ammateista ja jokaisessa oli vuoroja myös tuohon aikaan. Enkä sitä mitenkään kummallisena pitänyt.Kannattaa ottaa asioista selvää ennenko lähtee huuteleen :DD

joku olettaa töiden hoituvan vain virka-aikaan:)

Vierailija
7/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkääs nyt hermostuko. Kysyin noista työajoista siksi että ne kuulostaa just siltä mitä voisin itsekin tehdä. Että vähän niinkun vinkkinä että mitä töitä voisin hakea.

Olen aamiaistarjoilijana tehny vähän samanlaisia vuoroja joskus opiskeluaikoina.

Vierailija
8/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin toimii. Jotkut kyllä pärjää hyvin pelkillä 6 tunnin unilla.

Vierailija
9/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin sitte jo aivan eri juttu että saako tämän meidän poppoon nukkumaan/ hiljenemään jo 21 aikoihin.. Vähän jänskättää miten tää työhomma lähtee pyörimään

Vierailija
10/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni rytmi aivan sekaisin, mut oli työstä hirvee stressikin niin ehkä sekin vaikutti.

Nukuin töiden jälkeen päivän 14-16 asti ja yön valvoin kun stressasin miten seuraavasta päivästä selviän. Pari tuntia sain yleensä nukuttua.

Ei siis sopinut minulle. Viideksi töihin sen sijaan toimi ihan hyvin vaan olipa paikkakin parempi.

Silloin nukuin yleensä 22-04 ja tunnin puolentoista päikkärit töiden jälkeen.

Vierailija
11/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saas nähdä millanen työpaikka tää mun on, ennestään tunnen yhden tyypin sieltä enkä ainakaan aluks työskentele hänen kanssa. Naisvaltainen ala mutta luulisin ettei paineet kovat henkisellä puolella. Veikkaan etten stressaa jos vaan vähänkään tulen juttuun työkavereitten kans..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme