G: Millainen auto teille on perheenne kakkosautona?
Kommentit (31)
mutta kaksi autoa kuitenkin, BMW 530 GT ja MB AMG SLS (viimeksi mainittu "huviajoon")
T. ulkosuomalainen
mun työmatka-ajoon ja kauppareissuilla ja se VW Passat, pari vuotta vanha malli. Ihan ok ja toimii tarkoituksessaan.
Ykkösauto on eri merkkiä ja isompi & laadukkaampi.
Kumma, että teillä kaikilla on näin uudet autotkin kun Suomessa on tunnetusti aika vanha autokanta.
Tuli taas todistetuksia, että täällä monet kirjoittavat unelmiaan todeksi. :) Onneksi itsellä on mukava elämä ihan oikeasti.
vuosimallia en muista, on sen verran vanha
Suht turvallisia, lämpimiä. nopeita ja niihin kuuluu kuski samaan hintaan. Suosittelen:-)
Meillä on 2 autoa. Miehen auto ja mun auto.
Miehellä on isompi ja uudempi. Tosin ajellaan autoilla molemmat.
Itsellä on tällä hetkellä Yaris. Toyota siis ja vm 2003.
Nyt ajattelin vaihtaa sen hieman uudempaan. 06-08 Avensikseen.
Hieman isompaan ja vähän uudenpaan siis.
Kumma, että teillä kaikilla on näin uudet autotkin kun Suomessa on tunnetusti aika vanha autokanta. Tuli taas todistetuksia, että täällä monet kirjoittavat unelmiaan todeksi. :) Onneksi itsellä on mukava elämä ihan oikeasti.
jossa nämä meidän autot maksavat noin puolet vähemmän kuin Suomessa. Unelma niillä ajaa on, sitä ei voi kieltää :)
Suomen hinnoilla kyseiset ajopelit kyllä olisi jääneet ostamatta.
t. Kuutonen
Meillä on mieheni kanssa omat autot. Ei mitään kakkos autoja.
Kumma, että teillä kaikilla on näin uudet autotkin kun Suomessa on tunnetusti aika vanha autokanta.
Tuli taas todistetuksia, että täällä monet kirjoittavat unelmiaan todeksi. :) Onneksi itsellä on mukava elämä ihan oikeasti.
työsuhdeauto ja toinen taas ihan omalla rahalla ostettu :)
jota käytetään turhan paljon ottaen huomioon että meillä on tasan sama työmatka. Viikon päästä meille tuleekin uusi ykkösauto...
Miehellä A6, vm 2010, mulla A4, vm 2005.