Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen auto teille on perheenne kakkosautona?

Vierailija
09.10.2011 |

Merkki, malli ja vm?

Plussat ja miinukset?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VW Golf 1.2 TSI vm.2010. Ykkösenä M-B GLK 320 vm.2009

Vierailija
2/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Peugeot 307SW vm.2006

Miehellä Opel Meriva vm.2003

Miehen auton vaihtoa minä hinkuisin, mutta ei se oo vielä lämmennyt ajatukselle, koska edellinenkin toimii!!! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänmatkan autona Hyndai santa fe diesel, -06. Tasaista kyytiä, suht edullinen maasturi. Turvallinen ja tilava

Kauppakassi Mazda 6 farkku 2,3 koneella, -03.Erittäin näppärä kaupungissa, kiihtyy hyvin ja tavaraa mahtuu. Ja on hienon näkönen tummennuksineen, vanteineen ja madalluksineen. Mamma tykkää ;)

Vierailija
4/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmeempiä miinuksia, ihan ok auto mulle tässä kylillä ajeluun. Tilaa hyvin lasten ja heidän harrastusvälineidensä kuskaamiseen.

Vierailija
5/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, tilava ja näppärä kaupunkiliikenteesä. Miinuksia en nyt keksi paitsi, että ei ehkä maailman vakain & paras istua, jos lähtisi pidemmille matkoille.

Vierailija
6/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyndai Trajet ja Toyota Carina E

Vuosilukuja en tiedä. Minä ajan tuolla tila-autolla ja mies työmatkan Carinalla se on kyllä vanha. Mutta toimii.

Ei olla mitään miljonäärejä ja nämä toimii meillä hyvin

Vierailija
7/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehellä omat autot, jos vara-autoa tarvitaan niin vuokrataan.

Vierailija
8/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 auto, volvo. Mies ajaa sillä. Mulla on polkupyörä.

Ei ole rahaa kahteen autoon.

Vierailija
9/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin puolin hyvä ja turvallinen auto, kun perheessä on pari uutta ajokortin haltijaakin, mutta huoltaminen on vähän arvokasta.

Vierailija
10/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ja meidän ykkös-, kakkos- ja kolmosautot on kaikki tuotu muuttoautoina. Suomen hintataso on jotain aika ihmeellistä.

Vierailija
11/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava huonoilla talvikeleillä nelivetoisuuden vuoksi.

Huono ajettavuus maantiellä 100 vauhdissa.

Meillä auto onkin ensisijaisesti miehen harraste auto.

Vierailija
12/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsotaan autojen hintaa. Autotallista löytyy Porsche Panamera 4s sekä saman merkin Cayenne S. Ovat hinnoiltaan suunnilleen samat, no Panamera ehkä muutaman kymppitonnin kalliimpi, mutta molempia käytetään yhtä ahkerasti.

Vierailija
13/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on miehen auto ja mun auto.

Miehellä on vuoden 2005 kolmepaikkainen Opel Vivaro pakettiauto. Plussana, että siihen mahtuu tavaraa, sekä miehen työvälineet viikolla että perheen mökkikuormat jms viikonlopulla. Noin uusi pakettiauto on myös mukava ajaa, ajan sitä itsekin ihan mielelläni. Dieselinä kulut isoilla kilometreillä pysyy hanskassa. Teoriassahan sillä ei saa ajaa kuin kahdeksaakymppiä, mutta moottorin tehoilla pysyisi kyllä ihan hyvin moottoritieliikennevirrassa, jos kehtaisi.

Mulla taas on 2005 mini. Se on kiva kun se on ketterä ja nopea ja sporttinenkin. Bensaa se vie kaupunkiajossa vähän liikaa. Tavaraa ei mahdu mukaan paljonkaan. IHmisten kuljetukseen moottoritiellä ja maanteillä ihanteellinen.

Kyllä pakettiautolla saa ajaa 100 jos se on pakettiauto, ka-ksi rekisteröidyissä autoissa on nopeudenrajoitin joka rajoittaa nopeuden 89Km/h, kerro vielä kerran oma näkökulmasi siihen miksi pakulla ei saisi ajaa yli 80?? hahahaaa...

Vierailija
14/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtoisesti jalat, polkupyörä tai TKL:n linja-auto.

Vierailija
15/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsotaan autojen hintaa. Autotallista löytyy Porsche Panamera 4s sekä saman merkin Cayenne S. Ovat hinnoiltaan suunnilleen samat, no Panamera ehkä muutaman kymppitonnin kalliimpi, mutta molempia käytetään yhtä ahkerasti.

Voisitko ostaa minulle lahjaksi vaikkapa C-sarjan mersun? =) Ei tunnu teille olevan fygestä kiinni.

Vierailija
16/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän näistä nyt vois olla se kakkosauto?

Farkku on Opel Astra vm. 201o ja mies käyttää etupäässä sitä. Henkilöauto on myös Opel Astra vm. 2011, ja mä ajelen ja kuskailen lapsia etupäässä sillä. Paku on Fiat Ducato vm. 2005 joka on puolestaan hankittu lähinnä tilamme tarpeisiin, mies on mv.

Vierailija
17/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 11 v vanha Ka. Plussaa ehdottomasti se, että on ollut tosi luotettava ja korjauskustannukset ihan olemattomat. Viimeiksi tuli huomautus katsastuksesta rekisterikilven valosta ja se maksoi peräti euron. Lisäksi on tosi kätevä parkkeerata mihin tahansa paikkaan - erityisen kätevä vaikka taskuparkeissa meidän näillä seuduilla tai vaikka Hulluilla Päivillä, joissa taatusti on jäljellä vain ne paikat, joihin mihinkään muut autot eivät mahdu.

Miinusta on se, että meidän autossa ei ole takapenkillä niskatukia. Voi siis olla vain lapsia takapenkillä kyydissä, jotka eivät ylitä sitä selkänojarajaa. Lisäksi miinusta on se, että auto on jo niin vanha, että alkaa ruostua.

Vierailija
18/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahaa sanottavaa, hyvä lasten kuskaamiseen ja pitkille matkoille. Bensasyöppö

Vierailija
19/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaks autoa, MB-farmari 320, E-malli ja vm. 2008 sekä Fiat Punto vm. 2009, ajellaan miten sattuu molemmilla.

Mersussa paljon kaikkea lisävarustusta ja huikeat tilat toiseen verrattuna ja on loistava maantieajossa, 6-vaihteella kiva päästellä vaikka siihen harvoin Suomessa tulee tilaisuutta. Miinuksena se, että auto on diesel, en tykkää siitä pörötyksestä.

Punton plussat kätevyys ja pieni kulutus, miinusta pienet tilat.

Mutta periaatteessa ihan kivoja autoja molemmat ja ei kai niitä olis otettukaan, jos niissä miinuksia olisi.

Vierailija
20/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on miehen auto ja mun auto.

Miehellä on vuoden 2005 kolmepaikkainen Opel Vivaro pakettiauto. Plussana, että siihen mahtuu tavaraa, sekä miehen työvälineet viikolla että perheen mökkikuormat jms viikonlopulla. Noin uusi pakettiauto on myös mukava ajaa, ajan sitä itsekin ihan mielelläni. Dieselinä kulut isoilla kilometreillä pysyy hanskassa. Teoriassahan sillä ei saa ajaa kuin kahdeksaakymppiä, mutta moottorin tehoilla pysyisi kyllä ihan hyvin moottoritieliikennevirrassa, jos kehtaisi.

Mulla taas on 2005 mini. Se on kiva kun se on ketterä ja nopea ja sporttinenkin. Bensaa se vie kaupunkiajossa vähän liikaa. Tavaraa ei mahdu mukaan paljonkaan. IHmisten kuljetukseen moottoritiellä ja maanteillä ihanteellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi