Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva ystäväni suuttui kuin sanoin aavistavani vauvan sukupuolen, mutta

Vierailija
09.10.2011 |

en kuitenkaan kertonut hänelle aavistustani!

Tai ei suuttunut, mutta tilanne meni jotakuinkin näin; Minä: Noh, selviskö ultrassa vauvan sukupuoli?

Ei ku ei me haluttu tietää *näyttää ultrakuvaa* Ja kätilö sano et ei sitä ois ees varmaks saannu selville.

Okei *katsoo kuvaa* No tän mukaan mulla on kyllä oma aavistus :D

Ai, mikä se sit on? :D

No en mie sitä kerro!

Jaa, no voit sit olla varmaa ihan hiljaa aavistuksistas!

????? Mitä mä nyt tein väärin? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät koskaan opi hienotunteisiksi. Osaan nimetä heti omasta tuttavapiiristäni ne, jotka möläyttäisivät samaa kuin sinä ja ne jotka kunnioittaisivat päätöstämme.

Vierailija
2/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa sukupuolen vaikkei haluttu tietää vihjauksella siitä, että äsken näkyi selvästi.

Eipä tuo niin vakavaa ole mutta ensi kerralla tosiaan ehkä olisi turha kommentoida mitään. Itse en olis ainakaan tykännyt mutten kyllä varmaan hulluna suuttunutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä hetki asiaa. Miten kuvittelit, että ystäväsi reagoi tuollaiseen kommentointiin? Oikeasti?

Eikös nämä "Mäpä tiedän jotain mutten kerro sulle" -lällättelyt jää yleensä hiekkalaatikolle?

Vierailija
4/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä hetki asiaa. Miten kuvittelit, että ystäväsi reagoi tuollaiseen kommentointiin? Oikeasti?

Eikös nämä "Mäpä tiedän jotain mutten kerro sulle" -lällättelyt jää yleensä hiekkalaatikolle?

siitäkö ystävä ei olisi saanut hepulia jos ap olisi kertonut että tässähän on selvä poika/tyttö! Kun juurihan se ystävä oli kertonut ettei halua tietää asiaa etukäteen!

Vierailija
5/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana mulle tulee jostain kumman syystä mieleen, että kun vauva syntyy, niin paukautat samantien sanoa sekä heille että kaikille muille halukkaille kuulijoille, että arvasit - ei, vaan t.i.e.s.i.t vauvan olevan tyttö/poika silloin kun... (tämä pieni välikohtaus tapahtui).

Mutta olen tietenkin väärässä, enkö vaan?

Vierailija
6/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmittaa ystäväsi puolesta, kun hän ei nyt voi enää joko a) katsoa ollenkaan hänelle varmasti tosi tärkeätä ultra-kuvaa eikä voi näyttää enää kenellekään muullekaan, koska pelkää, että kaikki muut paitsi hän "tietää" kumpi vauva on tai b) katsoo, ja miettii aina samalla, mitä oikein näit.

Miksi et sanonut vain aavistustasi? Meille ainakin on sanottu arvauksia tasapuolisesti molempia. Jos ultrassa ei nähty sukupuolta selvästi, niin etpä varmasti sinäkään yhdestä siellä otetusta kuvasta voi oikeasti mitään päätellä! Pyydä anteeksi, ettet ajatellut asiaa ystäväsi kannalta kun noin möläytit. Kyllä hän varmasti anteeksipyyntösi hyväksyy, kun todellakaan et ole tajunnut, mitä sanomisesi tarkoittaa (kysythän sitä vielä täälläkin)

Vierailija
7/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut tai tehnyt mitään väärää. Ihan normaali keskustelu ystävysten välillä. Ap ei paljastanut ajatustaan. Hänen ystävänsä olisi varmasti suuttunut myös siitä, jos olisi maininnut "tyttö- tai poikamahan". Mutta joo, siitä oon samaa mieltä, että, jos toinen loukkaantui, niin kannattaa pahoitella/pyytää anteeksi, jos siis tunteiden kuohunta johtui hormooneista. Mutta jos muuten on pikkumainen ja suuttuu, niin unohda vain koko tyyppi.

Vierailija
8/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa sukupuolen vaikkei haluttu tietää vihjauksella siitä, että äsken näkyi selvästi.

Meillä kävi vähän sama. Lääkäri totesi lapsen terveeksi ja sanoi, että vain Black&decker puuttuu. No se oli kuitenkin niin hyvä juttu ja muutenkin oikein kiva lääkäri, että eipä siitä osannut lavastus, päinvastoin.

Vierailija
9/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap ei tehnyt mitään pahaa. Miten av-mammojen mielestä elämä on NIIN vaikeaa, että kaikkea pitää punnita ja kaikesta pitää suuttua! Onneksi oma ystäväpiirini on täysijärkisiä ihmisiä ja emme varmaan koskaan saisi riitaa aikaiseksi tälläisistä asioista kuin ap kertoo. Ehkä se on sitä, että ystävyyssuhteet suhteellisuudentajuttomiin ihmisiin katkeaa heti? Haluan ympärilleni vain järkeviä, suurpiirteisiä ja huumorintajuisia ihmisiä.

Vierailija
10/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tiedän mutta enpäs kerro".

Tilanntetaju ja kysy pitää turpansa kiinni puuttuvat.

Vierailija
11/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin se on kaverisi vauva ja hänelle maailman tärkein ja henkilökohtaisin juttu. Ellet itse tajua mikä käytöksessäsi mättää, niin sinulla ei vain ole pelisilmää ja tilannetajua ihmisten kanssa.

Vaikutat ihmiseltä, joka kyllä tietää kaiken paljon paremmin kuin lääkäritkin. Varmaan osaat hoitaakin kaverisi lasta paremmin kuin hän itse.

Ja nuo hymiöt...

Vierailija
12/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja apn kaverit---kaksi pikkutyttöä...mua naurattaa!Voi teitä lapsia kun ette ymr vielä mitään elämästä..

Vierailija
13/13 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi teiniäiti? Kai teillä on tukiverkosto, johon kuuluu myös normaaleja aikuisia.. Ainakin hartaasti toivon niin, sillä tuo teidän välinen vuorovaikutus ei ihan vastaa lapsen tarpeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän