hämmästyttävä juttu elämästäni
tuossa osoitteessa voit testata, onko elämässäsi tunnelukkoja. Kannattaa kokeilla, sillä testasin, ja hämmästyin oikeesti miten ne kuvas just ...
www.tunnelukkosi.fi/testi.php
Kommentit (28)
Kysymyksen asettelukin oli sellainen, että johan tuolla testillä saa joka ikisen iikan olemaan jollain tavalla vinksallaan. Minun mielestäni täydellinen vapautuminen kaikesta on ihan soopaa, koska ihminen on kuitenkin sosiaalinen eläin eikä mikään oman universuminsa keskipiste. Oman tyylinsä kanssa täytyy vaan osata elää, kyllä silloin voi vähän estynyt ja täydellisyydentavoittelija olla. Minä en ainakaan hyväksy omaa persoonaani miksikään fuckin' lukoksi.
Ulkopuolisuus erittäin vahva
Oikeutus erittäin vahva
Suojattomuus erittäin vahva
Hyväksynnän haku erittäin vahva
Epäonnistuminen erittäin vahva
Riippuvuus erittäin vahva
Pessimistisyys erittäin vahva
Vaativuus erittäin vahva
Hylkääminen vahva
Vajavuus vahva
Alistuminen vahva
Kaltoin kohtelu vahva
Riittämätön itsekontrolli vahva
Rankaisevuus keskivahva
Tunnevaje keskivahva
Uhrautuminen heikko
Emotionaalinen estyneisyys ei tunnelukkoa
Kietoutuneisuus ei tunnelukkoa
kiitos linkistä, en halua omia tuloksiani kertoa, mutta ajattelemisen aihetta löytyi kyllä.
Se testin "tulos" on jotenkin tyrmäävästi tarjottu... Sain kohtuullisen tuloksen sinänsä, mutta sitäkään en olisi halunnut lukea kaksikymppisenä. Jotenkin korostuu ongelmat... Tuntuisi, että minusta ei ole mihinkään enkä tule ikinä selviytymään... Olen kuitenkin selviytynyt hyvin ja mietin, että tuo esittää tietyt asiat kielteisinä, jotka voivat olla ihan ok. Esim. jos haluaa puolison, joka on vahva ja ottaa kantaa, niin ei se aina tarkoita sitä, että puoliso on paha... Minulla on vahva ja kantaaottava puoliso, johon jossain määrin tukeudun. Siitä ei ole mielestäni ollut haittaa, vaan apua. En ole silti kyvytön itsenäisyyteenkään. Yhdessä olemme vahvempia molemmat. Tuemme toisiamme. Tietysti edellyttää, että puoliso on ns. hyvä ihminen.
Yritin sanoa, että moni asia, joka tässä nähdään vain ja ainoastaan negatiivisena, voi toimia ihan hyvänäkin asiana ihmisen elämässä.
Olen perustavaa laatua olevalla tavalla erilainen kuin muut.
eikä pidä paikkaansa oikeastaan ollenkaan. Ihan loppuun asti en lukenut kun vahvat ja keskivahvat oli jo semmosta kuraa.
En tietenkään yritä väittää etteikö muut voisi saada paikkansa pitäviä tuloksia.
Kiitosket vaan sinne vanhemmille näistä.
Kaltoin kohtelu erittäin vahva
Emotionaalinen estyneisyys erittäin vahva
Rankaisevuus erittäin vahva
Hylkääminen erittäin vahva
Vajavuus vahva
Suojattomuus vahva
Riittämätön itsekontrolli vahva
Hyväksynnän haku vahva
Ulkopuolisuus vahva
Epäonnistuminen vahva
Vaativuus vahva
Pessimistisyys keskivahva
Alistuminen keskivahva
Oikeutus keskivahva
Uhrautuminen keskivahva
Tunnevaje keskivahva
Riippuvuus heikko
Kietoutuneisuus ei tunnelukkoa
Tein testin ja aion hankkia tuon kirjan itselleni.
T. Eräs traumaattisen menneisyyden omaava