Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtikö kukaan nähdä sitä Parviaisen pimppi lähikuvaa?

Vierailija
08.10.2011 |

Mä nostaisin jo oikeusjutun.

Reppana vanha gubbe seonnut pikkupimppiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää sivulla.

Vierailija
2/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko et mulla olis saumaa nostaa oikeusjuttu kun jouduin näkemään Saana Parviaisen kukkaron????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pimpit on rumia ja pilit ohkasia, mutta se ei musta ole se häpeä,

vaan se, että kostoksi vaimostaan yksityisiä kuvia julkaisee? Lienee laitontakin.

Vierailija
4/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kakkossivulle (vai olisiko jo kolmannella) täällä aaveella ja klikkaa linkkiä. Siellä se on koska linkki on suoraan kuvaan, ei blogiin.

Vierailija
5/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä kanssa.Ymmärrätkö?? Saana on ehkäpä itse ladannut kuvat sinne sivulle.Ne tekee bisnestä yhdessä ja vetää mediaa ja kansaa kuin pässiä narussa.Ei ketään haasteta oikeuteen kun uhreja ei ole.

Jokaiseen kuvaan alaston Saana on meikannut ja laittanut hiukset ja ottanut poseerausilmeen.

Säästäkää sääli vaikka nälänhädän uhreille.

Vierailija
6/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko et mulla olis saumaa nostaa oikeusjuttu kun jouduin näkemään Saana Parviaisen kukkaron????

Kyllä se suora linkki siihen kuvaan on tällä foorumilla vielä. En sano, että kannattaisi etsiä. :)

Vierailija
7/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä kanssa.Ymmärrätkö?? Saana on ehkäpä itse ladannut kuvat sinne sivulle.Ne tekee bisnestä yhdessä ja vetää mediaa ja kansaa kuin pässiä narussa.Ei ketään haasteta oikeuteen kun uhreja ei ole.

Jokaiseen kuvaan alaston Saana on meikannut ja laittanut hiukset ja ottanut poseerausilmeen.

Säästäkää sääli vaikka nälänhädän uhreille.

umpihulluja ovat molemmat. Huostaan pitäisi ottaa niin lapsi kuin äiti sekä isäpuoli.

Vierailija
8/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs ja haluttava nainen. T: mies

Vierailija
9/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat vasta kehittymässä ni kärsikööt sit 50v pimpistä ku teininä synnyttäny.ryppynen on ja löysän näkönen,mutta kylhän noi leikkauksilla saa korjattua.onhan se sääli ku tyttö hädintuskin ylittäny teini-iän.ei synnyttäneillä voi olla kovin siisti ja timmi pinde.

Vierailija
10/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedetä, onko siunauksensa ku´van julkaisulle antanut?

Vierailija
11/11 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein päinvastoin. T: mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi