Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas viime yönä veli itki puhelimessa pojan kaipuuta

Vierailija
08.10.2011 |

Veljellä on nyt kolme tyttöä, kolmannen tytön syntymä oli kova paikka. Uskoi niin kovasti että kahden jälkeen tulee kyllä jo poika. Vaimolle ei tietenkään uskalla näitä juttuja kertoa mutta minulle soittelee itkien ja kadehtii minua. Meillä on nimittäin peräti neljä poikaa.

Minuakin jo surettaa veljen tilanne, kun huomaan miten kovasti poikaa kaipaa.

Kyllä se vaan niin on, että jokainen mies haluaa oman pojan. Jos muuta väittää niin valehtelee.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano, että itsestäsihän se vika löytyy, ettei poikia tule.

Vierailija
22/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi iloita, että yleensäkin saivat lapsia ja terveitä... sano veljellesi, että hankkii harrastuksen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljellä on nyt kolme tyttöä, kolmannen tytön syntymä oli kova paikka. Uskoi niin kovasti että kahden jälkeen tulee kyllä jo poika. Vaimolle ei tietenkään uskalla näitä juttuja kertoa mutta minulle soittelee itkien ja kadehtii minua. Meillä on nimittäin peräti neljä poikaa.

Minuakin jo surettaa veljen tilanne, kun huomaan miten kovasti poikaa kaipaa.

Kyllä se vaan niin on, että jokainen mies haluaa oman pojan. Jos muuta väittää niin valehtelee.

Mielenkiintoista olisi tietää, onko tämän sepittäjä myös tuon imetys-provon takana. Hanki elämä.

Vierailija
24/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin monet muut tähän viestiin vastanneet, minulla on ymmärrystä että ap:n veli toivoo lasta, joka olisi samaa sukupuolta. Itselläni on kaksi poikaa ja rakastan heitä kovasti mutta toivoin 1. raskaudessa tyttö vaikka 'the odds were against me'. Suvussa kun oli jo 7 serkkua miehen puolelta ja heistä vain 1 tyttö. 1. pojan synnyttyä heitin toivoni tytön saamiseksi. Jos meille tulee vielä kolmas, en uskalla todellakaan tyttöä toivoa vaan iloita vaan kolmannesta pojasta!

Vierailija
25/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainkaan halua tyttöä

Ei silti, pidän tytöistä. Mutta minulle riittää kyllä mun pojat. Itse asiassa näin murrosikään tullessa pojat vielä pitää äitiä fiksuna ja kivana, kaverieni tyttöt antavat aivan erilaista palautetta ( tosin kyllä varmaan vielä, toivottavasti, oppivat taas suhtuatumaan äiteihinsä lämmöllä)

Ei kuule, mulla on kaveri, jolla on kaksi poikaa ja se haluaisi saada tytön. Eli kyllä vaan kaikki naiset haluaa sen tytön, turha sinun on meille tulla valehtelemaan.

t. Kahden pojan onnellinen äiti. Kivahan se tyttökin olisi ollut, mutta en minä sen takia enää lapsia ala tekemään.

Vierailija
26/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja veljensä.

Vierailija
27/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilukumme jää luultavasti kahteen, olemme oikein tyytyväisiä näihin. Mutta mieheni sanoi kuitenkin että "olisihan kolmaskin kiva, jos voisi olla varma että se on kans tyttö!". Että meillä taas näin.

Vierailija
28/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tyttö ja poika, olisi kauheeta olla noin onneton!!

Voi juma että veljesi on ääliö

Vierailija
29/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan oikeasti ymmärrä. Enkä voi ymmärtää miten joku voi sanoa toista toista idiootiksi ap:n kertoman perusteella. vai ovatko he itse niitä lastensa sukupuolesta traumatisoituneita ihmisiä??!

Mulle piti tulla vain yksi ja ainoa lapsi ja sen olin päättänyt että se on poika, piste. En siis halunnut tyttölasta vaikka olen itse nainen. Loppujen lopuksi sain kaksi poikaa ja yhden tytön, kiitos elämälle.

Vierailija
30/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mä tavallaan ymmärrän veljeäsi. Ei varmasti ole kyse siitä että ei rakastaisi tyttäriään, vaan siitä että suree sitä että ei poikaa. Mun mielestä ihan sallittu tunne, myös miehellä kun voi olla näitä toiveita tai haaveita, ei pelkästää naisella.

Parempi se on siskolle itkeä kuin vaimolle ja vielä pahoittaa ehkä vaimon mieli jos vaimo on kovin ymmärtämätön. Ja mistä sitä tietää vaikka se vaimoikin olisi halunnut pojan?

Ei mun mielestä ap:een veli ole mikään ääliö.

Vierailija
31/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mä tavallaan ymmärrän veljeäsi. Ei varmasti ole kyse siitä että ei rakastaisi tyttäriään, vaan siitä että suree sitä että ei poikaa. Mun mielestä ihan sallittu tunne, myös miehellä kun voi olla näitä toiveita tai haaveita, ei pelkästää naisella.

Parempi se on siskolle itkeä kuin vaimolle ja vielä pahoittaa ehkä vaimon mieli jos vaimo on kovin ymmärtämätön. Ja mistä sitä tietää vaikka se vaimoikin olisi halunnut pojan?

Ei mun mielestä ap:een veli ole mikään ääliö.

ehkä minäkin itkisin sen poikalapsen perään jos lapsiluvuksi olisi jäänytkin yksi ja se olisi ollut toiveeni vastainen eli tyttö..? Enpä tiedä. Ihmisellä saa olla odotuksia ja niiden jäämättä toteutumatta on lupa pettyä, se on ihan inhimillistä.

Vierailija
32/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilukumme jää luultavasti kahteen, olemme oikein tyytyväisiä näihin. Mutta mieheni sanoi kuitenkin että "olisihan kolmaskin kiva, jos voisi olla varma että se on kans tyttö!". Että meillä taas näin.

Vierailija
33/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

systeemistä. Mutta ei se silti meinaa, ettei olisi hyvä isä. Mutta mies jää sellaisen assistantin asemaan kun perheessä on vain tyttöjä.

Sama pätee jossain määrin myös toisin päin. Jos perheessä poikia niin äidin asema on hiukan eri jos siellä olisi tyttöjäkin. Monesti sitten poikalasten äidit ripustautuvat miniöihinsä ja ovat ihastuksissaan, että poika toi tytön perheeseen miniänä. Tämä taas ei monia miniöitä miellytä, koska he ovat sen pojan vaimo, eikä anoppinsa sijaistyttö. Siksi jos perheessä on vain poikia, voi minä-anoppisuhteet olla tosi hankalia.

Vierailija
34/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että ei halua. Tulee jos on tullakseen, samoin kuin tytöt.

T: Mies

Vierailija
35/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme tyttöä ja joku kysyi multa kun viimeinenkin oli tyttö että pettyikö miehesi?

Järkytyin aivan kauheasti, koska asia ei ollut tullut edes mieleeni. Kuinka joku voi edes ajatella noin? Mieheni ei ikinä ollut sanonut toivovansa jompaa kumpaa vaan aina että olisi terve. Nyt tajuan itsekin kuinka kypsä ja vakaa mieheni on!

No mitä tapahtuikaan? Tytöt kietoivat isän niin pauloihinsa että minun piti välillä puuttua asioihin. Iskä oli aina valmis sitä tätä ja tota! Ja voin sanoa että tämän perheen iskä on saanut palkinnon mukavista tytöistään. Vasta sai muuten vaanlahjan ja kortin, jossa luki maailman parhaalle isille:))))

Oletko kiltti ja toimitat veljesi aikuiskoulutuskeskukseen Porvooseen oppimaan ettei lapset ole leluja!

Vierailija
36/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme tyttöä ja joku kysyi multa kun viimeinenkin oli tyttö että pettyikö miehesi?

Järkytyin aivan kauheasti, koska asia ei ollut tullut edes mieleeni. Kuinka joku voi edes ajatella noin? Mieheni ei ikinä ollut sanonut toivovansa jompaa kumpaa vaan aina että olisi terve. Nyt tajuan itsekin kuinka kypsä ja vakaa mieheni on!

No mitä tapahtuikaan? Tytöt kietoivat isän niin pauloihinsa että minun piti välillä puuttua asioihin. Iskä oli aina valmis sitä tätä ja tota! Ja voin sanoa että tämän perheen iskä on saanut palkinnon mukavista tytöistään. Vasta sai muuten vaanlahjan ja kortin, jossa luki maailman parhaalle isille:))))

Oletko kiltti ja toimitat veljesi aikuiskoulutuskeskukseen Porvooseen oppimaan ettei lapset ole leluja!

Eiks se olis saanut surra sitä?

Vierailija
37/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tänne olisi joku kertonut olevansa surullinen kun ei saanut tyttöä niin kommentit olisivat olleet ihan toisen näköisiä. Ja kaikkein hauskimpia ovat nämä "veljesi on ääliö, mun mies toivoi tyttöä" tyypit.

Vierailija
38/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua poikia yhtään. En jaksa niitä poikien juttuja yhtään. Ärsyttää se väkivaltaisuus ja tapa miten pojat leikkii.

Vierailija
39/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa ne on toivoneet tai puhuneet vielä vatsassa olevasta vauvasta poikana.

Toisaalta mä uskon että jos tekee monta lasta niin varmasti haluaa sen tytönkin, mutta en usko että jokaisen lapsen isä toivoo olevan tyttö, en todellakaan usko vaikka kuinka täällä eukot väittää vastaan.

Vierailija
40/45 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se liittyi tekstiini?

Yksi lapsistamme tosiaankin sairastui hälyyttävästi. Järkytyimme, surimme ja sitten ryhdyimme todella aktiiviseen toimintaan lapsemme puolesta. Onnistuimme täysin ja lapsemmem parantui enimmäkseen juuri oman toimintamme ansiosta!!

Jos olisimme saaneet vammaisen lapsen olisimme toimineet samoin! Rakkautemme ei olisi hävinnyt vaan ehkä päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme