Taas viime yönä veli itki puhelimessa pojan kaipuuta
Veljellä on nyt kolme tyttöä, kolmannen tytön syntymä oli kova paikka. Uskoi niin kovasti että kahden jälkeen tulee kyllä jo poika. Vaimolle ei tietenkään uskalla näitä juttuja kertoa mutta minulle soittelee itkien ja kadehtii minua. Meillä on nimittäin peräti neljä poikaa.
Minuakin jo surettaa veljen tilanne, kun huomaan miten kovasti poikaa kaipaa.
Kyllä se vaan niin on, että jokainen mies haluaa oman pojan. Jos muuta väittää niin valehtelee.
Kommentit (45)
johtavat varmaankin afrikkaan tai muuhun 3. maailmat (muslimi)maahan tai sitten Kiinaan, jossa perillisten oletetaan hoitavan vanhempansa jne. Palstalle kirjoittajista tuntuu näin mutuna olevan iso osa maahanmuuttajia ja/tai heidän puolisoitaan. Kantaväestön keskuudessa en ole tuollaiseen äidille tyttö-isälle poika -asenteeseen pahemmin törmännyt. Toivomuksia ihmiset aina leikillään heittävät, mutta en ole niistä mitään selvää kaavaa havainnut.
Poikaa ne on toivoneet tai puhuneet vielä vatsassa olevasta vauvasta poikana.
Toisaalta mä uskon että jos tekee monta lasta niin varmasti haluaa sen tytönkin, mutta en usko että jokaisen lapsen isä toivoo olevan tyttö, en todellakaan usko vaikka kuinka täällä eukot väittää vastaan.
Kyllä se vaan niin on, että jokainen mies haluaa oman pojan. Jos muuta väittää niin valehtelee.
Palstafaktan mukaan jokainen nainen haluaa ensisijaisesti tyttäriä ja nainen, jolla ei ole tytärtä, on epäonnistunut. Miehelle taas asialla ei ole mitään väliä.
Jokainen nainen haluaa oman tytön!
olen vähän yksinkertainen, kun olen onnellinen kolmesta terveestä pojastani ja siitä, että ylipäänsä saan elää heidän kanssaan. Ei tulisi mieleenkään rutista jostain niin pienestä asiasta kuin lapsen sukupuoli.
että ap:n kirjoitus on totta.
Ja että veljesi on toistuvasti, vieläpä yöllä soittanut sinulle ja itkenyt lastensa sukupuolten vuoksi.
Tilanne on todella huolestuttava, koska veljen mielenterveys ja mieliala ei todellakaan ole kohdallaan. Sinun tehtäväsi on nyt varovaisesti kartoittaa, mikä hätä veljelläsi oikeasti on. Masennusta, päihdeongelmaa, stressiä? Varma on, ettei kukaan tasapainoinen aikuinen reagoi lastensa sukupuoleen sillä tavoin, kuin ap kuvailee veljensä tekevän. Nyt voisi olla tilaisuus saada veljelle apua, ennen kuin on liian myöhäistä.