Taas viime yönä veli itki puhelimessa pojan kaipuuta
Veljellä on nyt kolme tyttöä, kolmannen tytön syntymä oli kova paikka. Uskoi niin kovasti että kahden jälkeen tulee kyllä jo poika. Vaimolle ei tietenkään uskalla näitä juttuja kertoa mutta minulle soittelee itkien ja kadehtii minua. Meillä on nimittäin peräti neljä poikaa.
Minuakin jo surettaa veljen tilanne, kun huomaan miten kovasti poikaa kaipaa.
Kyllä se vaan niin on, että jokainen mies haluaa oman pojan. Jos muuta väittää niin valehtelee.
Kommentit (45)
On sulla kattava otanta tuossa empiirisessä tutkimuksessasi ;). Voi tsiisus..
äiti haluaa tyttären, vaikka ehkä muuta väittäisikin. Oletteko harkinneet, että vaihtaisitte keskenänne pari lasta?!
että veljesi haluaa oman pojan. Muuta on turha väittää, myöskään mitään yleistyksiä ei kannata tehdä.
Ei silti, pidän tytöistä. Mutta minulle riittää kyllä mun pojat. Itse asiassa näin murrosikään tullessa pojat vielä pitää äitiä fiksuna ja kivana, kaverieni tyttöt antavat aivan erilaista palautetta ( tosin kyllä varmaan vielä, toivottavasti, oppivat taas suhtuatumaan äiteihinsä lämmöllä)
jotka eivät ole koskaan halunneet lapsia ja myös huolehtineet ettei vahinko pääse käymään
ja tiedän myös jurpoja joille on kova paikka olla tyttöjen isä
onneksi osasin valita mieheni toisin, itse halusin vain tyttöjä ja niitä sain, vaan eipä itkeskele mieskään hänhän on mies eikä mikään av mamma
toi vaan ei pidä paikkaansa. Jotkut haluavat tytön/tyttöjä ja toiset pojan/poikia ja kolmannet sekä että.
Veljen poika on ollut aina läheinen mun kanssa ja kun vaimonsa odotti niin veljen poika sanoi mulle että toivoo niin lapsen olevan tyttö mut ei halunnut vaimolle sanoa. Vain yhden lapsen hankkivat vaimon sydänvian vuoksi. Tytön saivat ja on isänsä silmäterä.
Mikä ongelma on ap:llä?
jokainen nainen kun haluaa tytön ja mies pojan ;)
Ja haluaa vielä toisenkin :D Ennemmin haluais vain tyttöjä eikä poikia, mut toki pojatkin kelpais, ei sillä :D
Voi sen tytönkin kanssa pelata jalkapalloa :) Muutenkaan meillä ei mitään stereotypistä tarvitse olla, vaikka molemmat tykätään tyttöä hyvin tyttömäisesti pukeakin. Mutta tyttö saa leikkiä niin nukeilla kuin autoillakin. Pallopeleistä tykkää kovasti! Ja mies tekee useammin ruokaa kuin minä.
olen ja 2 lasta.
Toiveet näiden tullessa oli:
1.Terve
.
.
.
.
.
.
.
2.Tyttö
Eli terve lapsi oli se tärkein juttu ja sitten salaa toivon että olsivat tyttöjä. Toki olsin pojankin ottanut ja hyväksynyt :)
No huhhuh... Meillä onneksi mies on aina toivonut tyttöä ja tyttö on tulossa. Mutta miksi mies haluaa niin kovasti poikaa? Eikö hän voisi viettää teidän poikien kanssa aikaa joskus, pelata poikien pelejä? Minulle on tavallaan sama onko tyttö vai poika koska sama kasvatustyö lapsissa on. Itse olisin ehkä toivonut poikaa, mutta tyttökin on aivan ihana :)
Ei taida ap:n veljellä kovin isoja murheita elämässään olla kun on varaa kiukutella tuollaisesta. Kannattaisi opetella olemaan tyytyväinen siitä, mitä on.
Huhhheijakkaa mitä touhua.
Ja ensisijaisesti tervettä lasta. Sukupuoli on sivuseikka.
Minä en sitten olisi ainakaan voinut hänen kanssaan seurustella, koska itse pelaan jalkapalloa, kuten tyttönikin ja tekniikka on kyllä hyvin hallussa. Minä vaihdan meidän perheen autoista renkaat yms.
Vaikka olen nainen, en teatterista piittaa pätkääkään, eikä tyttökään.
Kummallisia stereotypiota teillä, millaisia naiset ja miehet ovat. Onneksi mieheni ajattelee, että on olemassa erilaisia ihmisiä ja heillä erilaisia kiinnostuksen kohteita, eikä niin, että hän on mies ja hänellä on joko miehisiä tai naisellisia ja naisen pitää olla kiinnostunut teatterista ja kirjallisuudesta. Arggh, kun oikein suututti tällainen mielipide.
Mun veli EI halunnut poikaa vaan ensisijaisesti tyttöä. Ns. miesten maailma uhoiluineen, jalkapalloineen, tekniikka yms. ovat hänestä epäkiinnostavia. Itse harrastaa mm. teatteria ja kirjallisuutta, suurin osa ystävistäänkin on naisia.
Miehellä enemmän yhteisiä juttuja ja sama mulla tyttöjen kans. Mut yhtä rakkaita kaikki tottakai
En minä ainakaan, tosin meillä on tyttö ja hyvin rakas tyttö. Meillä on myös 2 poikaa.
Sitä mä vaan ihmettelen että minkälainen mies soittelee keskellä yötä itkupuheluja?
Epäkypsä?
Tunnen erään kolmen tytön isän ja säälittäähän se, kun mies itse on todella naismainen ( kaunis ja kimeä-ääninen ja tyttöseurassa viihtyvä) ja silti aina yrittänyt korostaa olevansa mies, äijä siis. Hymy tulee huulille kun katsoo sitä kanalaumaa ja parempi näin kai sitten. 3. tyttö oli todellinen pettymys heille kyllä, viimeiseen asti toivoivat poikaa.
No aika vellihousu on mies joka tollasta itkee...
Mun veli EI halunnut poikaa vaan ensisijaisesti tyttöä. Ns. miesten maailma uhoiluineen, jalkapalloineen, tekniikka yms. ovat hänestä epäkiinnostavia. Itse harrastaa mm. teatteria ja kirjallisuutta, suurin osa ystävistäänkin on naisia.