Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItähän oikein tapahtui? Ihmissuhdeasiaa

Vierailija
08.10.2011 |

Käyn yhdessä äiti-lapsi-kerhossa, ja sinne tuli sitten yksi uusi äiti lapsensa kanssa. Hän alkoi kovasti tekemään tuttavuutta kanssani, tuli koko ajan juttelemaan ja meillä juttu luisti ihan ok. Ja nainen oli mielestäni ihan mukava. Hän alkoi sitten ehdottelemaan kaikenlaista juttua mitä voisimme tehdä yhdessä, mutta ne jäivät jotenkin vaan sitten toteuttamatta. Itse en kuitenkaan ollut niin aktiivinen kuin hän, mutta en nyt kieltäytynytkään, tai sanonut etten ole kiinnostunut jostain mitä hän ehdotti.

Yhtäkkiä tää sama nainen ei enää pidä muhun mitään yhteyttä, ei tule juttelemaan jne. Moikkaa kyllä, mutta muuten aika etäinen. MItähän olen sanonut tai tehnyt hänelle? En viitis mennä kyselemäänkään, kun en halua vaikuttaa mitenkään epätoivoiselta, mulle hänen ystävyytensä menetys ei ole mikään iso juttu, mutta vähän ihmetyttää kuitenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tungettelee. Vaistonnut sen omasta käytöksestäsi?

Vierailija
2/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko se odottanut sulta jotain vastavuoroisuutta asiassa hieman enemmän? Nyt varmaan molemmat olette tykönänne ihan että "mitä oikein tapahtui, miksei se puhu mulle" :oD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkapa hanellekaan sinun ystavyytesi menetys ole iso juttu.

Arvelisin siis nain... Juttelitte ja tuo toinen aiti teki ehdotuksia. Koska et ollut puoleltasi aktiivinen, tama aiti ajatteli, etta sina et ole kiinnostunut yhteisesta tekemisesta ja kenties ajatteli, etta ehkapa sina ehdotat jotain jos olet innostunut ystavystymaan paremmin. Tuskinpa teille kummallekaan siis on toisen ystavyys kovin tarkea juttu.

Vierailija
4/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehkä tuli tunne, että meni liian pitkälle ja nyt tasapainottaa. Se on sinun tehtävästi lähestyä nyt.

Vierailija
5/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vetäytyi koska pettyi välinpitämättömyyteesi/ passiivisuuteesi.

Vierailija
6/6 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään jaksa ehdotella, jos mikään aikaisempi ei ole natsannut.

Jos kaipaat tämän ihmisen ystävyyttä, ehdotat nyt reippaasti jotain (mutta ei mitään epämääräistä). Tyyliin "tuletteko meille huomenna ip, voisin tehdä pannaria."

Hän vetäytyi koska pettyi välinpitämättömyyteesi/ passiivisuuteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme