Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likaiset, rähmäiset, räkäiset ja limaiset lapset.

Vierailija
06.09.2011 |

Mitä ajatuksia sinussa herättää nähdä 1-3v lapsi(a), jolla naama ja sormet likaiset ruoasta, varpaat ja kynnenaluset täynnä likaa, räkä valuu nokasta. Silmät rähmässä, kyyneleet huuhtovat likaista poskea. Hampaat ruskeat, ihan pilatut ja kuolaa tulee niin, että paitakin on ruokalapun kokoiselta alalta märkä.. Vaipat on aina ihan ääriän myöten märät pissasta.

Serkun lapset, aina kun nähdään, vastaavassa kuosissa, eikä todellakaan tee mieli sylitellä ja halia hänen lapsiaan :(

Mulla on kans lapsia, eikä ne todellakaan ole aina "edustus"kunnossa, mutta rajansa kaikella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihaa sellaista vanhempaa kohtaan, joka ei huolehdi lapsistaan paremmin.

Vierailija
2/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi vanhemmat ei huolehdi lastensa puhtaudesta.

Toinen asia on toi kun ne lääppii sitten joka paikkaa. Yks päivä päivystyksessä oli äiti kahden lapsensa kanssa. Juu, onhan siellä paljon kipeitä muitakin ja pöpöpä, mutta kyllä mä vähän katoin kuin antoi sen räkäsen lapsen sitä vesimasiinaa ja mukeja lääppiä ihan kaikessa rauhassa. Ei kai nyt päivystysaulankaan tarkoitus ole mahdollisimman paljon levittää tartuntoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella.

Vierailija
4/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tekisin lastensuojeluilmotuksen!

Vierailija
5/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hampaitakaan pestä, jos ovat ruskeat, miten se on mahdollistakaan ihan pienillä? Muuten tapaan välillä äitejä, jotka ovat ihan fiksuja, mutta eivät piittaa, jos räkä valuu lapsella eivätkä pyyhi ruoan roiskeita naamasta. Ällöttää katsella, kun pullealla yksivuotiaalla jää ruoat kaulan poimuihin hautumaan, yäk.

Vierailija
6/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä saisin tekaistuja kostoja niskaani niin että tuntuisi. :(

Vierailija
7/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hampaitakaan pestä, jos ovat ruskeat, miten se on mahdollistakaan ihan pienillä? Muuten tapaan välillä äitejä, jotka ovat ihan fiksuja, mutta eivät piittaa, jos räkä valuu lapsella eivätkä pyyhi ruoan roiskeita naamasta. Ällöttää katsella, kun pullealla yksivuotiaalla jää ruoat kaulan poimuihin hautumaan, yäk.

:(

Vierailija
8/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset säälittää ja vähän ällöttää - en tykkää eritteistä valtaisissa määrin. Ja Lasten vanhemmat todella ärsyttävät ja vihastuttavat. Miten ihan pienillä voi olla ruskeat hampaat?? Tuolle kuolalle tosin ei voi mitään, meillä 1,5-vuotiaskin kuolaa vielä niin että paita on välillä ihan märkä. Välillä on aikoja ettei kuolaa paljon joten en aina viitsi pitää kuolalappua (ja nykyään joka tapauksessa kiskoo sen heti irti) mutta jos hampaita tulee tai intoutuu järsimään jotain lelua, niin paita voi olla ykskaks ihan märkä. Toivottavasti kukaan ei pidä mun lasta sen takia laiminlyötynä..

Vierailija
9/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset säälittää ja vähän ällöttää - en tykkää eritteistä valtaisissa määrin. Ja Lasten vanhemmat todella ärsyttävät ja vihastuttavat. Miten ihan pienillä voi olla ruskeat hampaat?? Tuolle kuolalle tosin ei voi mitään, meillä 1,5-vuotiaskin kuolaa vielä niin että paita on välillä ihan märkä. Välillä on aikoja ettei kuolaa paljon joten en aina viitsi pitää kuolalappua (ja nykyään joka tapauksessa kiskoo sen heti irti) mutta jos hampaita tulee tai intoutuu järsimään jotain lelua, niin paita voi olla ykskaks ihan märkä. Toivottavasti kukaan ei pidä mun lasta sen takia laiminlyötynä..

Eihän sille mitään voi, jos flunssainen lapsi aivastaa niin, että räät roikkuu pitkällä tai kuola valuu, mutta minua ärsyttää, jos vanhempi ei sitten reagoi mitenkään. Kai sinäkin sen paidan välillä vaihdat.

Vierailija
10/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaa....

Vierailija
11/11 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolaajan erottaa epäsiististä ja huonosti hoidetusta kuolaajasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi