Seksilelut, onko normaalia.
Niin, eilen hetken mielijohteesta tilattiin ko leluja miehen kanssa.
Nyt yön yli nukuttuani olen vähän epävarma. Tulikohan tehtyä tyhmästi?
Onko tavallisessa pitkässä parisuhteessa normaalia tilata ja käyttää tällaisia?
Meillä on 2 lastakin ja ollaan +40v.
Kommentit (18)
Heippa, tuohan kuulosti tosi hyvältä, siinämielessäkin kun yhdessä tilasitte leluja. Siitä olen varma että seksielämänne saa lisää potkua, Meillä ainakin piristi ja piristää vieläkin lelut. En tiedä muilla miten on mutta estottomuuskin melkolailla häviää, eli kokeilla eri juttuja.M45.
Lelut tuovat mukavaa, uutta sytkettä petipuuhiin ja meillä niitä käytetään viikoittain yhdessä ja minä yksin.
Ei todellakaan typerää tilata seksileluja, 40 v pari ja 2 lasta. Meillä ikää kans M 43 v N 37 lapsia 5. Tästä huolimatta sauvat, asut ja saappaat usein käytössä. Seksi on muuttunut vain paremmaksi ja estottomammaksi kuin ennen. On tullut kokeiltua ja tehtyä ihan uusia juttuja...
Itse en ainakaan kehtaisi edes hakea postipakettia jossa lukisi päällä HL-properties tms. lähettäjänä. Pian koko naapurustonne tietää, että teillä harrastetaan seksileluilla kaikkia parvoja dildoleikkejä. Joudutte vaihtamaan paikkakuntaa, työpaikat menee vaihtoon ja loppujen lopuksi tarvitsette uuden henkilöllisyyden. Otan osaa.
Niin, eilen hetken mielijohteesta tilattiin ko leluja miehen kanssa. Nyt yön yli nukuttuani olen vähän epävarma. Tulikohan tehtyä tyhmästi? Onko tavallisessa pitkässä parisuhteessa normaalia tilata ja käyttää tällaisia? Meillä on 2 lastakin ja ollaan +40v.
Aikoinaan meille sauva tuli seuraavasti. Kyselin ohimennen tyttöystävältä, että kiinnostaako seksilelut, jos tilaisin hänelle hieromasauvan. Ei ollut aluksi kovinkaan innostunut ideasta, mutta sanoin että voi käyttää sitä ihan yksinään tai leikitään sillä yhdessä ja kerroin, että kiva olisi nähdä kun hän käyttää sauvaa itseensä.
Tuumasta toimeen. Tilasin netistä sauvan, aidon kullin näköisen ja koko oli isompi kuin omani. Kun tyttöystävä avasi paketin, niin kummasti rupesi asia kiinnostamaan ja halusi kokeilla. Varmastikin käytti sauvaa alussa salassa yksinään monestikin, mikä oli tietysti pointtikin. Miksi olisin ollut sauvalle mustasukkainen, kiihottavaahan se vain on jos tyttöystävä hoiteli itseään sauvalla.
Sauva oli välillä esileikeissä mukana, oli oikeasti kiihottavaa työntää sitä tyttöystävän pilluun. Ja jos olin reissussa, niin oli kiva ajatella, että sauva oli kovassa käytössä, eikä esimerkiksi talonmies:)
-M35
Olen eronnut 75-vuotias nainen. Kaipaan seksiä, mutta minun iässäni on vaikea löytää enää miesystävää. Käytän dildoja ja vibraattoreita tyydyttääkseen halujani. Yleensä iltaisin hieron pi**uani ja au**stani dildoilla tai annan vibraattorin väristä pi**ussani., niin kauan, että saan orgasmin.
Joskus naapurinmies panee minua ja silloin orgasmi tulee paremmin kuin seksilelujen avulla.
Onneksi jokainen saa harrastaa seksiä lain rajoissa niin kuin haluaa, ei kannata miettiä toisten mielipiteitä. Rohkeasti vaan kokeilemaan, ja eihän niitä leluja mikään pakko ole käyttää, jos ei siltä tunnukaan.
Meilläkin on noita leluja ollut, jos jonkinmoisia ja on vieläkin.
Kaks eri flesua ykkönen ja kakkonen löytyy jostain kaapista. Ainakin pari realistista dildoa ja joku kassien ympärille pujotettava eturauhas systeemi, joka siis sujautetaan sinne.
Aika vähälle on käyttö loppujen lopuks jäänyt.
Minäkin miehenä tykkään, että eturauhasta hierotaan, mutta kyllä se vaimon sormi on siihen hommaan paras, silloin kun sitä haluan.
Samaten on noi flesut. Kyllähän ne on hyviä joo ja jäätäviä orkkuja niillä saa ja nopeasti.
Silti mielummin katselen, kun vaimo antaa käsi, tai suuhoitoa, kun runkkailee minua niillä.
Pitäisköhän laittaa tori.fi myyntiin halvalla😆
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan kehtaisi edes hakea postipakettia jossa lukisi päällä HL-properties tms. lähettäjänä. Pian koko naapurustonne tietää, että teillä harrastetaan seksileluilla kaikkia parvoja dildoleikkejä. Joudutte vaihtamaan paikkakuntaa, työpaikat menee vaihtoon ja loppujen lopuksi tarvitsette uuden henkilöllisyyden. Otan osaa.
😂😂😂 terkkuja ahdistukseen😂😂😂.
Tilattiin hotlipsiltä paketti automaattiin ja ei nähty koko matkalla ristin sielua. Ja vaikka olisikin, niin mitä merkitystä. Täysin luonnollinen asia ja lisänautinto on aina hyvästä.
Mutta hyvä provobei siinä mitään.
Itse suosin kivijalkaliikkeitä. Tikkkurilassa onkin oikein mainio seksitarvikemyymälä :)
Vierailija kirjoitti:
Itse suosin kivijalkaliikkeitä. Tikkkurilassa onkin oikein mainio seksitarvikemyymälä :)
Joka harrastaa alkeellista nettimainontaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sissimarkkinontia siis? Ei, ne jutut ovat tällä palstalla hotlipsin tenga-jankkausta. Ovatkohan ostaneet kontillisen paskaa joka uhkaa jäädä käsiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sissimarkkinontia siis? Ei, ne jutut ovat tällä palstalla hotlipsin tenga-jankkausta. Ovatkohan ostaneet kontillisen paskaa joka uhkaa jäädä käsiin?
Tekokullien kauppa ei taida olla tässä maailman ajassa huippuluokan bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niitä on varaa markkinoida aivan jokaisella mainosrahoitteisella radiokanavalla.
Ei siis mitään ihan tyhjätaskujen bisnestä.
Jotain siellä Kaalimadossa on tehty oikein:
https://www.talouselama.fi/uutiset/seksilelukaupan-toimitusjohtaja-ylsi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niitä on varaa markkinoida aivan jokaisella mainosrahoitteisella radiokanavalla.
Ei siis mitään ihan tyhjätaskujen bisnestä.
😂 Varaa markkinoida tai joutuu markkinoimaan. Siinä on pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis mitään ihan tyhjätaskujen bisnestä.😂 Varaa markkinoida tai joutuu markkinoimaan. Siinä on pieni ero.
Niin. Onhan sillä valtava ero muihin alan toiminoihin. Käsite, brändi - Kaalimato.
Tietysti se maksaa mainosmiljoonia mutta senhän luulisi kapitalistia vain viehättävän.
Ihan on normaalia hommaa. Ollaan oltu yhdessä lukioajoita asti ja leluja pursuaa joka paikasta. Joitain on käytetty kerran ja parit on pitänyt vaihtaa uusiin kun ovat rikki menneet. Käytetään yhdessä ja omillaan.
N40