Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesin uhmaikäisen lapseni suun saippualla. Kysyttävää?

Vierailija
08.10.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mukula kielloista huolimatta hokee vittu-vittu-vittu, niin äärikeinot otan käyttöön.

-ap-

Vierailija
2/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli mäntysuopa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta mitään nautintoa saanut. Pikemminkin kurjalta, että jouduin noin tekemään. Mutta tepsi.

-ap-

Vierailija
4/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuaa oli. Sen verran laitoin suuhun, että maistoi pahan maun.

-ap-

Vierailija
5/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ei sinunkaan, olet luultavasti tenyt enemmän hallaa lapsellesi un tilanne olisi tosiasiassa vaatinut.

Eikö pelkkä asian huomiotta jättäminen olisi ollut kasvatuksellisesti viisaampaa?

Vierailija
6/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelimme asiasta ja kysyin lapselta, miksi pesin hänen suun saippualla. Hän vastasi, että kiroili, eikä totellut. Kysyin sitten, että vieläkö tekee mieli tehdä sama uudestaan, vastasi, että ei.

Lapsi siis jo päälle 3v.

-ap

Vierailija
7/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ei sinunkaan, olet luultavasti tenyt enemmän hallaa lapsellesi un tilanne olisi tosiasiassa vaatinut. Eikö pelkkä asian huomiotta jättäminen olisi ollut kasvatuksellisesti viisaampaa?

kun lasten ja nuorten joka toinen sana on vittu sitä ja vittu tätä. Erityisen irvokkaalta se kuullostaa lapsen suusta. Mä halveksin näitä vitun mättäjiä ja annan lasteni ymmärtää mitä mieltä olen niistä.

Kun itse olin ala-asteella niin ope pesi parilta pojalta suun saippualla, eipä kiroilleet sen jälkeen muiden kuullen.

Vierailija
8/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakarat saavat tehdä mitä vaan ilman rangaistusta. Koulussa on ihan villin lännen meininkiä ja aina on vika opettajssa. Koulukiusaajat ovat vahvoilla koska vanhempansakin kuuluvat samaan kastiin.

Vierailija
9/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ei sinunkaan, olet luultavasti tenyt enemmän hallaa lapsellesi un tilanne olisi tosiasiassa vaatinut. Eikö pelkkä asian huomiotta jättäminen olisi ollut kasvatuksellisesti viisaampaa?

kun lasten ja nuorten joka toinen sana on vittu sitä ja vittu tätä. Erityisen irvokkaalta se kuullostaa lapsen suusta. Mä halveksin näitä vitun mättäjiä ja annan lasteni ymmärtää mitä mieltä olen niistä.

Kun itse olin ala-asteella niin ope pesi parilta pojalta suun saippualla, eipä kiroilleet sen jälkeen muiden kuullen.

Asioihin pitäisi suhtautua iän vaatimalla tasolla.

Ei meidänkään 5v saa kiroilla, siitä tulee jäähy tms.

Uhmaikäisen uhmakäyttäytymiseen taas useimmiten riittää ette aikuinen lähde mukaan provosoitumaan.

Sulle taisi vain kolahtaa tuo vittu-juttu. Entä jos kyse olisi ollut jostain muusta uhmaamisesta, lyötkö silloin?

Onko sinua itseäsi joskus rankaistu rajusti juuri kiroilun vuoksi?

Minä ole täystyrannikasvattaja, mutta rajat täytyy asettaa laspsen tasoon sopivalla tavalla ja niin että lapsi varmasti ymmärtää.

Vierailija
10/10 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lasten ja nuorten joka toinen sana on vittu sitä ja vittu tätä. Erityisen irvokkaalta se kuullostaa lapsen suusta. Mä halveksin näitä vitun mättäjiä ja annan lasteni ymmärtää mitä mieltä olen niistä. Kun itse olin ala-asteella niin ope pesi parilta pojalta suun saippualla, eipä kiroilleet sen jälkeen muiden kuullen.

Asioihin pitäisi suhtautua iän vaatimalla tasolla. Ei meidänkään 5v saa kiroilla, siitä tulee jäähy tms. Uhmaikäisen uhmakäyttäytymiseen taas useimmiten riittää ette aikuinen lähde mukaan provosoitumaan. Sulle taisi vain kolahtaa tuo vittu-juttu. Entä jos kyse olisi ollut jostain muusta uhmaamisesta, lyötkö silloin? Onko sinua itseäsi joskus rankaistu rajusti juuri kiroilun vuoksi? Minä ole täystyrannikasvattaja, mutta rajat täytyy asettaa laspsen tasoon sopivalla tavalla ja niin että lapsi varmasti ymmärtää.

Ei nyt ole kyse lyömisestä enkä ole koskaan lyönyt ketään. En myöskään ole pessyt lasteni suuta saippualla, mutta ei ne kyllä ole kiroilleetkaan. Ja ei, minua ei ole rankaistu kiroilusta kun oli päivänselvää ettei kiroilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä